bredzenie 2-och zaczadzonych przychlastów na wyspie rozbitkow na temat protestu wolnych mediów

bredzenie 2-och zaczadzonych przychlastów na wyspie rozbitkow na temat protestu wolnych mediów

Re: bredzenie 2-och zaczadzonych przychlastów na wyspie rozbitkow na temat protestu wolnych mediów

da®®io
nie da się ukryć, ze na tamtym forum zyją w alternatywnej rzeczywistości i wszystko widzą  " od dupy strony "

Re: bredzenie 2-och idiotów na wyspie rozbitkow na temat protestu wolnych mediów

Masz zdrowie by zerkać na ich wypociny. Doszły mnie słuchy, że suczka Lothara zaniemogła... Otóż tłumaczę i objaśniam! Nie to żebym obgadywał 🤫 Jak dzieje się źle na forumie (brak frekwencji albo brak argumentów i sytuacja patowa) to wyciągane są 'asy z rękawa'! Padło na Dejzi. Przypomnę kilka 'niescisłości' Lothara.
Wyprawa na kajaki w okolice Ostródy z Anina. 1:30 potrzebował by posiedzieć spokojnie w domciu i natychmiast w godzinę był już w kajaku w Miłomłynie. Przejazd przez Wawę na S7 to 30 minut i co najwyżej mógłbyć w Płońsku jadąc 250 km/h. Zapytałem jakim helikopterem leciał to mnie zbanowano 😁
Pożar w Nadarzynie... Nic nie wiedział a tam był - zadymienie, że ja z Okęcia widziałem.
Z jego bajkopisarstwa nic się nie trzyma kupy!  A tu najgorsze. Jak bardzo został przyparty do muru, że uśmiercał swoich najbliższych na potrzeby.... No właśnie jakie? Ok. Zrobił zdjęcie cmentarza ale dlaczego nie ma tam śniegu?  🤔
Nie chce mi się punktować Andrzeja i Loli  bo to przypadek jeszcze bardziej szczególny.
Szkoda Michaliny bo to dobra Osoba ale mało ogarnięta.
Większość się poznała na ich manipulacjach.
Dokładnie ich punktują ich na forach a swoje praktyki stosują.
Zapomniałem o królowej Sylwii...
Ktoś nazwał ją chamką... Stanąłem w obronie i... Popełniłem błąd! Teraz przyznaję się do błędu bo trzeba rzeczy nazywać po imieniu.
Jest to wyspa straceńców i zwyczajnie szkoda czasu na nazioli i ich poglądy.

Re: bredzenie 2-och zaczadzonych przychlastów na wyspie rozbitkow na temat protestu wolnych mediów

nie da się ukryć, ze na tamtym forum zyją w alternatywnej rzeczywistości i wszystko widzą  " od dupy strony "
No zyja:) Dlatego mnie juz 3 czy 4 raz zbanowali bo nie bylem w ich scieku. Wklejaja yutuberow z netu, ktorzy rozsiewaja teorie spiskowe wzajemnie sie popierajac, bo to jest ich szmal !!! A wszystko inne sa dla nich mediami glownego scieku.

Re: bredzenie 2-och zaczadzonych przychlastów na wyspie rozbitkow na temat protestu wolnych mediów

Sputnik
Ostrzegali? Ostrzegali! Po grzyba dyskutowałeś? Dałeś tylko pożywkę...

Re: bredzenie 2-och zaczadzonych przychlastów na wyspie rozbitkow na temat protestu wolnych mediów

Kpt.Wojtek
Sputnik napisał/a
Ostrzegali? Ostrzegali! Po grzyba dyskutowałeś? Dałeś tylko pożywkę...
Masz swieta racje ale czasem nie moglem scierpiec tych glupot, ktore wypisywal siersciuch czy jefka.
Na tym forum malo pisalem,  a ostatnio prawie wcale. Wszystkiego bylo tam moich tylko 244 posty.

Re: bredzenie 2-och zaczadzonych przychlastów na wyspie rozbitkow na temat protestu wolnych mediów

Sputnik
Rozumiem Ciebie. W pewnym momencie coś im odbiło. W każdym razie, osobiście uważam znajomość z nimi za zakończoną. Innymi słowy niech się bawią dobrze wraz ze swoimi teoriami spiskowymi. Pozdrawiam zdrowy rozsądek ✌️ https://youtu.be/_ETxaAkVpKk

Re: bredzenie 2-och zaczadzonych przychlastów na wyspie rozbitkow na temat protestu wolnych mediów

MaryLou
Sputniku,Adaś jest nie do podrobienia:)))))
123