dlatego niepotrzebnie Dario rozwala posty

.-5

Re: dlatego niepotrzebnie Dario rozwala posty

.-5

Re: dlatego niepotrzebnie Dario rozwala posty

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-5
Albo jak pudełko po butach.
[...]

Pamietaj nigdy sie tak nie robi , ze zyje sie tylko forum .Samo zapisywanie postów skrzetnie to już jest choroba , tym bardziej jesli sie to robi przez tyle lat.Chociazby człowiek nie chciał to i tak pogubi się rozumiesz ?Ja w zyciu do takiego stanu bym sie nie doprowadzil .Uwazaj na internet , wiem , ze tu musisz być , ale tu nie ma prawidłowych wzorców .Ja zawsze trzymałem dystans .Wiem , ze moje pisanie do ciebie nic nie da, ale pomysl nad tym co napisałem okey ? Teraz mozesz sobie wyzywać do woli.
.-5

Re: dlatego niepotrzebnie Dario rozwala posty

.-5

Re: dlatego niepotrzebnie Dario rozwala posty

pijak jeden
Ana, jeżeli to jest sputnik, to ordynus i zapijaczony, degenerat mający nie halo, non stop na haju, niech się odpieprzy od ciebie!
.-5

Re: dlatego niepotrzebnie Dario rozwala posty

.-5

Re: dlatego niepotrzebnie Dario rozwala posty

Pytam
A po co ty tu wlazłas,porąbana kobieto i każdego obrażasz???
1234