dlatego niepotrzebnie Dario rozwala posty

.-5

Re: dlatego niepotrzebnie Dario rozwala posty

.-5

Re: dlatego niepotrzebnie Dario rozwala posty

Jestes ostatnia osoba  , której  chciałbym cokolwiek udowadniać .Nie przedstawiasz dla mnie tak ważnej wartości jako kobieta , raczej ostatnie miejsce w tabeli .Pogadaj sobie z kimś innym , mnie nie zależy na twojej opinii. Baj baj juz na pewno.
.-5

Re: dlatego niepotrzebnie Dario rozwala posty

.-5
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X

Re: dlatego niepotrzebnie Dario rozwala posty

Jak ty nie jesteś chora to ja jestem księdzem : ) MASAKRA.
[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-5
Pusta jesteś jak paczka po papierosach.