Żeby życie miało smaczek raz dziewczynka ,raz chłopaczek.

Żeby życie miało smaczek raz dziewczynka ,raz chłopaczek.

Kawusia
https://www.facebook.com/reel/1010948733294508
Tak bawiliśmy się w Krakowie z Natalią Przybysz w Niedzielę

Re: Żeby życie miało smaczek raz dziewczynka ,raz chłopaczek.

Kawusia
Natalia swoją Najnowszą płytą oddała Hołd Wodzie. Na koncercie udało jej się zaśpiewać wszystkie piosenki z tej płyty.
Niesamowite że na to wpadła ,i mamy prawdziwą perełkę by negocjować z tym żywiołem.Myślę że na takie argumenty woda zawsze powie nam tak i popłynie o tej wolności i miłości, zdrowiu którą zawarła Natalia na swojej płycie .
Namawiam do zakupu Najnowszej płyty Natalii ,na prawdę warto .Tym bardziej że jest to jedna z Najlepszych wokalistek Polskich.

Natalia przypomina  kotkę która wywinie się z każdej sytuacji .Na bank musiała mieć taką reinkarnacjęMa tak gibkie ciało i jest tak wysportowana że jak na 40 letnią kobietę ,to można popatrzeć z podziwem.

Re: Żeby życie miało smaczek raz dziewczynka ,raz chłopaczek.

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Natalia wymiata..Nie ma co..czolowa polska wokalistka,wielki talent...Dobrze prowadzi swa droge ..:)