jak ja nienawidzę podszywaczy, prowokatorów i trolli

jak ja nienawidzę podszywaczy, prowokatorów i trolli

da®®io
gnieżdżą się takie kanalie na wszystkich forach i wszędzie robią szambo

Re: jak ja nienawidzę podszywaczy, prowokatorów i trolli

da®®io

czy z takim trollem mieliście
nieprzyjemność?

Re: jak ja nienawidzę podszywaczy, prowokatorów i trolli

da®®io

a może ten kogoś wam
przypomina?

Re: jak ja nienawidzę podszywaczy, prowokatorów i trolli

da®®io

z takim potworkiem ścieracie się
w necie?

Re: jak ja nienawidzę podszywaczy, prowokatorów i trolli

da®®io
na forum Interii jest tyle konserwowych de.bili, że te lotharki, drapaki i illumy to jedynie nic nie znaczacy plankton

Re: jak ja nienawidzę podszywaczy, prowokatorów i trolli

Cześć, bo na forach jest często tak, jak na obrazkach w tym linku <--

:D

Re: jak ja nienawidzę podszywaczy, prowokatorów i trolli

:D
Och darek ale ta święta trójca nie daje ci spać, hahaha, tesknisz biedaku hihi DD

Re: jak ja nienawidzę podszywaczy, prowokatorów i trolli

da®®io
imiona, szczególnie te PRAWDZIWE należy pisać dużą literą-proszę o pisownię Darek  -ok?
12