jaki mały sympatyczny gadzik:)

da®®io
gdy są malutkie ludzie traktują je jak maskotkę, a gdy wyrosną na kilkumetrowego żarłocznego węża porzucają zwierzaczka

Re: jaki mały sympatyczny gadzik:)

da®®io

to jest mały pytonek:)

Re: jaki mały sympatyczny gadzik:)

hiena
Porzucają?;)...wydaje mi się ze takich ludzi co trzymają pytona w domostwie jest...
bardzo mało...to nie pies czy kot...

Re: jaki mały sympatyczny gadzik:)

A zaskrońce można trzymać w domu? One są chyba pod ochroną ale wielbiciele gadzin mogliby pomysleć o jakimś mniejszym pupilu niż pyton , anakonda czy jakiś inny brontozaur

Re: jaki mały sympatyczny gadzik:)

Czy mały czy duży dla mnie tak samo obrzydliwy, brrrr…… Jeśli chodzi o gady to mam na ich punkcie fobię.

Re: jaki mały sympatyczny gadzik:)

da®®io
ludzie myslą, że węże są obślizgłe:( a podobno ich skóra jest jedwabista-delikatna i miła w dotyku

Re: jaki mały sympatyczny gadzik:)

Wenus
Dotykałam kiedyś takiego wielkiego boa - powiedziałabym, że nie jest śliski lecz gładki w temperaturze pokojowej, ale ogólnie to ohyda, bleee.

Re: jaki mały sympatyczny gadzik:)

da®®io

paszcza grzechotnika
1234