którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

Re: którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

da®®io
Marcin, przywrócenie tego wątku mogłoby być wyrazem dobrosąsiedzkich relacji pomiędzy tymi forami, ale może to rozpocząć roszczenia ze strony Atlantydy o "zwrot" kolejnych moich wątków które tutaj przerzuciłem-a ja już tutaj zaczynam na nich kontynuować swoje zabawy-ja bym poczekał na ich reakcję w tej sprawie, ale jeśli będziesz to przerzucał to ściągnij tę całą stronę po angielsku z instrukcją Nabble dotyczącą tej operacji bo tam mogą być jakieś ważne sprawy

[...]

No tak, apetyt rośnie w miarę jedzenia i po oddaniu im jednego wątku, mogą zapragnąć więcej i więcej. Ale tak łatwo nie ulegniemy naciskom i ekspansji terytorialnej władz Atlantydy. Oddamy im tylko wątek o papugach — w imię przyjaźni i poprawy relacji międzypaństwowych! Uruchamiam w takim razie przycisk i procedurę teleportacji :)

Re: którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

S-O-S. Nie działa coś... Wkleiłem adres Nowej Atlantydy w rubrykę "Przenieś temat" i pojawia się taki napis:

Wątek pozostał na tutejszym forum...

Re: którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

ale jeśli będziesz to przerzucał to ściągnij tę całą stronę po angielsku z instrukcją Nabble dotyczącą tej operacji bo tam mogą być jakieś ważne sprawy

Tłumaczenie:

Re: którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

Ale na przykład udało mi się bez problemu przenieść swój wątek z forum Sylwii na forum tutejsze, wątek jest teraz tutaj:

 http://forum-w-trakcie-remontu.46349.x6.nabble.com/Wiedza-niektorej-m-odzie-y-pora-a-zreszt-nie-tylko-m-odzie-y-td9102.html

Nie wiem dlaczego nie działa w przeciwną stronę...

Re: którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

da®®io
no właśnie na kierunku "Atlantyda-do Tutaj "  transfer się udaje, a w stronę odwrotną " do Atlantydy "  nie, więc te papugi muszą zostać
ps. dzięki za to tłumaczenie
123