którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

Re: którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

Lothar.
Zabanowany
Zielona pierwsza z prawej. Patrzy daleko.

Re: którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

Lothar.
Zaraz, zaraz. Przerzucanie wypowiedzi pomiędzy Forumami nie jest Ok.

Re: którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

przede wszystkim spiralę takich przenosin pomiędzy forami spowodował złośliwy sabotażysta który zaatakował mój wątek  kosmiczny-i już ten pierwszy perfidny jego-twój? transfer pociągnął tutaj rozmówców z Atlantydy

Re: którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

dziewczyna z perłami
A to oznacza, że na Atlantydzie spotkały się papugi nierozłączki.

Re: którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

da®®io
drogie Panie:) oddajemy na Atlantydę wątek z " papugami " czy nie, bo mogę wkleić ten obrazek tutaj, żeby było wiadomo o czym jest mowa

Re: którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

dziewczyna z perłami
myślę Panie Darku, że ten wątek należy do Atlantydy

Re: którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

da®®io
ale teraz gdy ten wątek tam powróci to być może na Atlantydzie "sklonuje się" Serenity-2 bo te nasze konta się "przenikają"

Re: którą papugę wybieracie z głównego obrazka?

I co? Jaka decyzja? Mam ten wątek przywrócić czy ma zostać? Ostateczna decyzja należy do autora :)