na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

MaryLou
Tez tak uwazam co do udzialu Lewego w tych meczach:) Obawiam sie teraz czy palma mu nie odbije...Bo Lewa juz tez przegiela....

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

w Widzewie koronowirus - 2 mecze przełożone na wiosnę - sezon jesienny zakończony na 13 miejscu z dorobkiem 19 pkt. co pokazuje, że była to trudna i mało satysfakcjonująca runda - może na wiosnę będzie lepiej gdy w drużynie dokonane zostaną nowe wartościowe transfery

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
byc może ten wątek bedę kontynuować dalej gdy Widzew wejdzie do strefy barażowej -na razie punktują i są na 7 miejscu - na awans raczej nie liczę, ale przynajmniej dobrą grą niech zgłoszą do tego aspiracje

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
na tvp sport oglądam powtórkę meczu z Ligi Mistrzow 1996 Widzew - Borussia Dortmund - piękny mecz, piękny remis 2:2 - byłem na tym meczu - stałem na trybunie za tą bramką na którą Widzew strzelił 2 gole - Ps.ten mecz obowiazkowo powinni obejrzeć teraźniejsi bardzo przeciętni pilkarzyki Widzewa  zeby zrozumieli co oznacza gra w barwach tego klubu

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

MaryLou
Fajnie ze wrociles. Superliga sie wykoleila.

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
W tym sezonie Widzew zasługuje na pochwały - zbudowała się niezła drużyna - jesli dalej będą trzymać taki poziom to ten upragniony awans do Extraklasy może stać się realnym - po jesieni będziemy w czołówce - oby wiosną nic się nie pochrzaniło

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
ten trudny sezon ligowy w końcu zakończył się szczęśliwie upragnionym awansem mojego Widzewa do Ekstraklasy

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io

feta kibiców na stadionie świętująca ten awans do Ekstraklasy

1 ... 6789101112 ... 19