na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
zaczyna mnie niepokoic ta wyprzedaż  zawodników we Widzewie - Odeszło już 11 zawodników, a na razie jest tylko jakichś 3-ch nowych - Rozumiem te zmiany gdy kończą się kontrakty, ale czemu wypychani na wypożyczenia są wartościowi  mlodzieżowcy potrafiący walczyć i strzelać gole jak Guzdek czy Karasek? Czy Widzew stać na pozbywanie się takich ciekawych graczy?
Wiem, że nie będzie łatwo w tej Ekstraklasie, ale zmiany muszą prowadzone byc rozsadnie -powstaje nowa drużyna, a to niestety kosztuje - Chyba najmocniej prezentuje się środek pola, ale na kazdej linii musi być lider odpowiadajacy za swoją formację bo inaczej tzw. nowy skład nie poradzi sobie na początku rozgrywek

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Drapak
Ciekawym wielce co L zrobi  czy znowu kupią kilku białych i czarnych ,,murzynów" ja na ich miejscu po tamtym sezonie wywaliłbym wszystkich - cały skład i postawiłbym na młodych - swoich. Fajnie znowu będzie pooglądać mecze Widzewa z legią :)  A Ruch no cóż dobrze będzie jeśli w następnym sezonie się utrzyma:)
A teroz mecz fajnie by było gdyby było dużo bramek ....

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
ja myślę, ze Ruch się utrzyma w tej lidze, ale nowy stadion to by się im przydał bo ten aktualny wygląda jak  skansen

https://www.google.com/search?client=ms-opera-mini-android&channel=new&q=kibice+Ruchu+zadaja+nowego+stadionu&

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
Lech Poznań – Widzew Łódź 1:2
udany wyjazdowy mecz przygotowawczy Widzewa z druzyną Mistrza Polski Lechem Poznań

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

MaryLou
No no..gratulacje..
U nich nie ejst latwo wygrac..Bylam raz jak grali z islandczykami i hejtowali owczesnego trenera...Wołali za nim ..uj
Ciekawostki o Widzewie,z ksiazki Ziemia prawie obiecana o zydowskiej Lodzi..Fajnie sie czyta..

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
W Stężycy Radunia będą grać dwaj byli zawodnicy Widzewa - obrońca Dejewski i napastnik Kita - i tak wg. mnie to oni nadal mogli zostać w Łodzi - tak samo szkoda mi jest odejscia Tanżyny, Michalskiego i Nowaka - no cóż " zmiany, zmiany, zmiany "

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
start w extraklasie raczej średni-
3 pkt. w 3 meczach to troche mało - dzisiejszy mecz z Lechią Gdańsk zaczął się fatalnie i tak samo się zakończył - szkoda, bo remis był w zasięgu - może we Wroclawiu będzie lepiej

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

MaryLou
Wazne,ze Widzew dobrze gra,zas wynik jest drugorzędny...Nie od razu Kraków...

Fantastyczne widowisko i piękne gole w Łodzi! Lechia lepsza od Widzewa

Widzew Łódź przegrał z Lechią Gdańsk 2:3 w ostatnim niedzielnym spotkaniu 3. kolejki PKO Ekstraklasy. Dla piłkarzy Janusza Niedźwiedzia było to pierwsze domowe spotkanie po powrocie do elity. Gospodarze dwukrotnie odrabiali straty, ale decydujący cios zadał niezawodny Flavio Paixao.

Dla Widzewa niedzielne spotkanie było pierwszym rozegranym w Ekstraklasie po ośmiu latach przerwy. Od tego czasu wiele się w klubie zmieniło, przede wszystkim powstał nowy stadion, który tłumnie wypełniają kibice. Do tego stopnia, że kupienie biletu na domowe spotkanie drużyny Janusza Niedźwiedzia graniczy z cudem. Fani wierzą, że ich zespół, mimo tego, że jest beniaminkiem, nie będzie walczył jedynie o utrzymanie. Kibice łodzian zaprezentowali efektowną oprawę, z kartoniady utworzono napis "We are back "

1 ... 9101112131415 ... 19