na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
ligę jesienną ukonczyliśmy z 29 pkt na raczej po zaległym meczu Lecha na 4 miejscu - wynik super, ale szkoda kilku straconych punktow które dałyby jeszcze większy spokój - Celem jest utrzymanie-ta runda rewanzowa będzie trudna ale ja realnie myślę o mocnym środku tabeli
Na początek rewanż u nas z Pogonią Szczecin - wygrana byłaby mile widziana potem Jagielonia Bialystok i juz marzy mi się 6 punktów choć pewnie będą tylko 4

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

w środę " chłopaki " wylatują na zgrupowanie do Turcji żeby naładowac akumulatory przed ciężką walką o utrzymanie.
Najciekawsze jest to, że większość naszych klubów przygotowuje się do ligi właśnie w Turcji a więc zobaczymy komu to posłużyło w budowaniu formy a komu wręcz przeciwnie

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Widzew-Czeskie Budz. 4:0 + Widzew-Dinamo Batumi 4:2 - te 2 ostatnie kontrolne mecze w Turcji pokazały nową siłę zespołu - oby tylko ta obiecująca forma nie wyparowała po rozpoczęciu ekstraklasy -Jesli kadrowo nic się nie sypnie to chyba juz po 4-ech meczach z Pogonią, Jagielonią, Lechią i Śląskiem będzie można oceniać na jakim poziomie jest ta drużyna
- do utrzymania się w tej lidze potrzebujemy jeszcze min. 12 punktów - 3 wygrane, 3 remisy i będzie radość, a więc do boju !!!

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
bilans w meczach Widzew-Pogoń
25 zwycięstw Widzewa, 12 remisów, 16 zwycięstw Pogoni.
Bramki: 70:55 dla Widzewa.
Ciekawe w którą stronę te statystyki drgną po dzisiejszym meczu

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
to nie był łatwy mecz bo w defensywie trzeba wiele poprawić, ale wynik 3:3 ze strzałami 2x w poprzeczkę, w słupek i karnym w doliczonym czasie pokazuje, że Widzew ma nadal potencjał do walki o jak najlepsze pozycje

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Drapak
Fakt Mecz był naprawdę fajny nie mówiąc o tych meczach ekstraklasy poprzednich z piątku to była nędza i rozpacz :)
A tu super walka na całym boisku :) remis trochę szkoda .

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

brawo WIDZEW mamy już 37 punktów czyli 8 w tej rundzie - tak ambitnie wywalczony punkt na wyjeździe w Płocku to punkt dodany i nawet jeśli z Lechem się poślizgniemy to i tak małymi kroczkami zapewnimy sobie niebawem upragnione utrzymanie

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

40 lat temu w roku 1983 Widzew po wynikach 2:0 i 2:3 awansował do półfinału ( gdzie grał z Juventusem ) eliminujac z gry w Europejskich Pucharach FC Liverpool - i tak się złożyło, że właśnie ja byłem na tym meczu jako 20 latek na stadionie łks gdy wygraliśmy z Anglikami po bramkach Tłokińskiego i Wragi - byłem także później na tym dramatycznym " butelkowym " remisowym meczu 2:2 z Bońkiem po stronie włoskiej
1 ... 1213141516171819