na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
na razie gramy w kratkę i dlatego mile widziana i pożądana będzie wygrana we Wrocławiu

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
0:0 na wyjeździe to niby niezły wynik, ale byłoby o wiele lepiej, gdyby Pawłowski strzelił w 1 poł. karnego-za tydzień mecz z Legią w Łodzi-moze i tym razem będzie chociaż punkt

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Drapak
Jak zobaczyłem tego łysego  sędziego to już wiedziałem jak będzie, no i tak się stało. :(
Ale oglądam mecze Widzewa i muszę przyznać - walczą chopy żrą trawę - szacunek.
Poza tym dziś Lewandowski ciekawe jak mu pójdzie oby jak najlepiej.

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

no i juz po meczu sezonu-wynik 1:2 trochę mnie smuci, ale nie da się ukryc, że doświadczona Legia byla za mocna - w pierwszej polowie w wyrachowany sposób czyhała na błedy nie dając wielu szans na rozgrywanie piłki i stwarzanie groźnych akcji podbramowych - W drugiej polowie graliśmy o wiele lepiej co dawało nadzieję że coś ustrzelimy-Wazne, że graliśmy ambitnie do końca co zaowocowało bramką w mocno doliczonym czasie gry - Teraz liczę na  udany mecz wyjazdowy z Wartą bo 3 punkty są teraz konieczne dla ulokowania się bezpiecznie nad strefą spadkową

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
do Widzewa tafił nowy zawodnik
Łukasz Zjawiński
napastnik wypożyczony został z Lechii Gdańsk -z opcją wykupu po zakończeniu sezonu
Ściągają obcych niepewnych napastników młodzieżowych gdy wcześniej pozbyli się 2 wartościowych młodych piłkarzy tej formacji - Guzdka i Karaska
- Moim zdaniem, napastnikow nowych nie potrzebujemy, a drużynie bardziej potrzebny jest solidny zawodnik defensywny uzupełniający grę w środku bo zaczęły się problemy zdrowotne z Hanouskiem który decydował o grze w tej strefie

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
wierzyłem w tę wygraną - mecz był ciężki, ale udało się:)  Widzew został nagrodzony za grę do końca - Warta faulowała a my dążyliśmy do strzelenia bramki i w efekcie mamy 3 punkty - dorwaliśmy Koronę i przeskoczyliśmy Wartę - teraz będzie lepiej gdy do gry wróci Hanousek bedziemy  pewniejsi w grze w środku pola, a i pewnie Zjawiński bedzie skuteczny gdy poczuje co znaczy być Widzewiakiem

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
teraz mecz na Widzewie z liderem z Płocka - nie bedzie łatwo, być może przegramy, ale Widzew nigdy się nie poddaje !!!

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Drapak
da®®io napisał/a
teraz mecz na Widzewie z liderem z Płocka - nie bedzie łatwo, być może przegramy, ale Widzew nigdy się nie poddaje !!!
Może być ciekawy kurs :) obstawię Widzew bo ten Płock jakos mi na lidera słabo pasuje no i kiedyś noga mu się powinie może teraz :)
1 ... 10111213141516 ... 19