na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
zamykam ten wątek w tym sezonie - a czy go będę jeszcze ciągnąć to się okaże

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

zakończyliśmy ligę na 12 miejscu - było ciężko i gorzej niż myślałem bo tych porażek wiosną było zbyt dużo - Jesienią byliśmy w czołówce, a  wiosna obsuwaliśmy się w tabeli
- w sumie byłem na 3 meczach, a w tym ostatnim sobotnim meczu uczestniczyłem na stadionie w wykonaniu tego napisu na trybunie - moja lokalizacja to początkowa litera Z
numer 12 jest przeznaczony dla kibiców, a numer 11 zarezerwowany jest dla Włodka Smolarka i dlatego żaden zawodnik z tymi numerami nie zagra
Czyli musiałeś ubrać białą koszulkę na początku "Z" podoba mi się ten napis. W sumie liczy się dobra zabawa ,czasem bardziej od wygranej.

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
to nie były koszulki tylko takie czerwone, czarne i białe foliowe tablice które na wezwanie spikera wzniósł do góry każdy kibic na tej trybunie - gdy zjawiłem się na stadionie to przy każdym siedzeniu była umieszczona taka kolorowa folia, jednocześnie wejścia sektorowe zaraz po początkowym gwizdku zostały zasłonięte foliami uzupelniającymi napis - na Widzewie klub kibica specjalizuje się w takich oprawach meczowych, a finalny efekt wyszedł super

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Przyłaszczka
Fajnie jest mieć pasję. Ja oczywiście nie rozumiem, ale moich pasji też wielu ludzi nie rozumie.
Cudnie jest zobaczyć na zdjęciu znajomego forumowicza Dobrze że wstawiłeś fotkę.
🦋🦋🦋

[...]

Oprawa meczowa na prawdę super .

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Witamy, w nowym sezonie Ekstraklasy-po 4 meczach mamy tylko 6 pkt, a więc jest tak średnio, ale najważniejszy mecz sezonu czyli derby Łodzi wygrane po emocjonującym meczu przy pełnych  trybunach 1:0 - teraz trudny wyjazdowy mecz do Zabrza

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

te derby były super:) Kibice Widzewa w czasie meczu utworzyli 2 stadionowe oprawy
związane z rocznicą 600 lat praw miejskich dla Łodzi
w1. Z łódeczki  Łódź
w2. pokazano na trybunie "pod zegarem" 3 obrazki o historii miasta i klubu - król Jagiełło  założyciel Łodzi - przemysłowa Łódź - pierwszy herb protoplasty współczesnego Widzewa

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

MaryLou
Fajna sprawa:)
1 ... 141516171819