na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
przystępujemy do drugiego podejscia do awansu do 1-szej ligi - druzyna dokonala wzmocnien i znow powinna byc grozna jak poprzedniej jesiennej rundy

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

ostatni przed liga wyjazdowy sparring z czwartoligową Wartą Sieradz wypadl okazale i obiecująco - wynik 2:9 pokazuje, że znow jest moc w ataku

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

16352 sprzedanych wejściówek -
stadion będzie znów pełny ale  kupno biletów indywidualnych w kasie przed ważniejszymi meczami będzie niemożliwe:(((

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

MaryLou
Powodzenia w nowym sezonie!

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
jutro juz rusza nowa karuzela:) jeśli Marcin Robak będzie w formie to awans wreszcie bedzie realny

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Trzymam kciuki :) Niech wygra ten co się stara :) Jaga u mnie podpadzicha za wyczyny w WhiteStock. Do Legii mam sentyment bo szkołe podstawową miałem pod patronatem i tam uczyłem się grać w tenisa :) Szukam kontaktu by zostać instruktorem :) Blind Tennis
https://m.youtube.com/watch?v=fSsnWeOc_0Y&feature=youtu.be

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Mały poradnik 4U jak przetrwać mecz :) https://m.youtube.com/watch?v=AY_aK6-Fo1U&feature=youtu.be

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

wygrana w Wejherowie 2:1 cieszy, ale słaba gra defensywna wymaga znacznej poprawy
1234 ... 19