poczta walentynkowa

wróżka Indygo
Ten post był aktualizowany .
Sarsa "Carmen"

Re: poczta walentynkowa

Sprawdzone
Szczególnie jak się prowadzi rozgrywki w internecie. Chciałabym zobaczyć twarze osób ,które kiedyś znałam usłyszeć głos i zobaczyć uśmiech albo i smutne oczy. Bo czy te oczy mogą kłamać 😋😋😋😋😋😋

Re: poczta walentynkowa

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez wróżka Indygo

Re: poczta walentynkowa

Re: poczta walentynkowa

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez wróżka Indygo
Do puli poczty walentynkowo-miłosnej, dorzucam tę piosnkę:

a  życzę Wam wszystkim oczywiście miłości większej i  bardziej spełnionej niż z tej piosenki! :)

Re: poczta walentynkowa

wróżka Indygo
Pierwsza wersja "Szukaj mnie" ( E.Geppert) opowiadała o rolniku, który szukał żony. Wtedy jeszcze  dziewczyny nie chciały mieszkać na wsi, bo była to wróżba niespełnienia siebie.
Czasy się zmieniły...

Re: poczta walentynkowa

wróżka Indygo
"Chodzi o ty, by od siebie nie upaść za daleko"( "Dzień dobry, kocham cię")

Re: poczta walentynkowa

wróżka Indygo
Ps. Śniła mi się Basia Kurdej -Szatan w kolorze turkusowym.
123