ponoć i być może, choc szczerze wątpię

Re: ponoć i być może, choc szczerze wątpię

Mary Lou
To wspaniale że tak potrafisz o siebie zadbać... I ta wytrwałość.. Mi jej brakuje jeśli chodzi o leczenie czy profilaktykę. Ostatnio bojkotuje leczenie lekami chemicznymi. Staram się dieta leczyć. Lekarzowi cicho sza! Pozdrowka!

Re: ponoć i być może, choc szczerze wątpię

Walkiria
Moja dieta to więcej ryb, warzyw i owoców. Swoją drogą uwielbiam płatki owsiane, kasze gryczane, szpinak, brukselkę, brokuły, czyli wszystko to za czym ludzie zazwyczaj nie przepadają :) Mi te produkty i smakują, i służą.
Wiesz, że ciężko ostatnio dostać oryginalny jogurt grecki, wszystko typu greckiego i zbyt ciężkie. A ten lepszy niż jogurt naturalny, szczególnie z owocami, konfiturami, płatkami, bakaliami. Miód... I bardzo dobry na odporność.

Do Dario - Jeśli mnie zszokował Abp Lenga swoim podejściem do nauk Chrystusa, naszych kurii, decyzji kościołów, księży to warto zobaczyć dlaczego i posłuchać. Ciekawie mówi o lewicy :)

https://www.youtube.com/watch?v=WoSYKD-kFEY

Jakby co dopiero jestem w 16 minucie, a wcześniej trafiłam na to i myślę właśnie sobie hm... że w dobrej kolejności. Każdy sam może ocenić materiał z z 2016 r:

https://www.youtube.com/watch?v=ROGscfbAh3g

Co do meteorytów to w okresie wielkanocnym ma zbliżyć się jeden wielkości Mount Everest, Jego przelot może nas zdmuchnąć. Przestali już nagłaśniać tę wiadomość przez ważniejszy problem. W każdym bądź razie niespodzianka dodatkowa czeka nas w kwietniu, która zmierza do nas od ponad 20 lat. Wiem, że sobie notujesz tematy w oddzielnym poście :)

Jednym słowem co nas nie zabije gangreną to nas zmiecie. Trzeba się pocieszyć trochę ;)

Re: ponoć i być może, choc szczerze wątpię

Mary Lou
Akurat te produkty są moimi ulubionymi.. :) Omlet że szpinakiem mniam... Roślinna dieta jest super. Od roku poważnie ograniczyłam mięso i wędliny. Owszem suszona zjem albo kabanos ale te inne nieee.. Indyk pieczony. Wieprzowina już wcale.  Ostatnio specjalzuje się w omletach i plackach warzywnych:) np z kapusty:) Schudlam z 8 kg w ciągu roku bez specjalnych ograniczeń. Czuję się z tym super!
Co do meteoru wielkości ME co to nadchodzi może więcej info poproszę. Mam zainteresowanego :)

Re: ponoć i być może, choc szczerze wątpię

Walkiria
Postaram się jutro znaleźć coś więcej na ten temat, bo jeszcze kilka filmów do przejrzenia mam i informacje na temat walki z chorobą opłucną ze starożytnych przepowiedni. Spośród kilkudziesięciu pozycji wawrzynkowatych wybieram stanowczo dwie:

*Daphne mezereum L.., ponieważ moje ukochane zwierzątko tak się nazywało, więc musi być ratunkowe :)

Opis działania: https://books.google.pl/books?id=jXQ-AAAAcAAJ&pg=PA199&lpg=PA199&dq=kora+wilczego+lyka&source=bl&ots=DLcqtyQ5Nm&sig=ACfU3U0RBOjt5Zo2HHApxWDXnZHaw8KcEQ&hl=pl&sa=X&ved=2ahUKEwjHjJ2yqqzoAhXM4KYKHZf_AUQQ6AEwBHoECAIQAQ

*Czyściec lekarski, który chronił dawniej ludzi nie tylko przed chorobami, ale i magią lub złymi mocami:

https://www.stolicazdrowia.pl/2193/czysciec-lekarski-wlasciwosci-lecznicze-zastosowanie-sposob-uzycia/

Pasuje na wszelkie obecne problemy idealnie.
Porada zdrowia w prezencie. Oby nam wszystkim wyszła na zdrowie. Ta pierwsza to trucizna też, więc zabija wszystko :D

Re: ponoć i być może, choc szczerze wątpię

Walkiria
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mary Lou
Asteroida 52768 (1998 IR2) o średnicy 4,1 km ominie Ziemię w odległości 6500 kilometrów. Niektóre źródła podają nazwę OR2. Znaleziono ją dzięki zainstalowanemu kilka miesięcy temu nowoczesnemu systemowi, pozwalającemu na przyspieszenie monitorowania przestrzeni okołoziemskiej na dużych odległościach - mówi Steven Pravdo, z laboratorium Jet Propulsion Laboratory należącego do NASA. Każde ciało niebieskie o długości ponad 1 km jest wystarczająco duże, aby spowodować globalne szkody w wyniku zderzenia.
Nie oznacza to od razu możliwego zderzenia z Ziemią, ale naukowcy biorą pod uwagę to, że nawet bez kontaktu zbliżenie się takiego ciała może mieć dla nas poważne konsekwencje. Pędzi z prędkością 30 tys. kilometrów na godzinę i od 22 lat zbliża się do naszej planety.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=Bow9rk8NoK4&feature=emb_logo

Re: ponoć i być może, choc szczerze wątpię

Mary Lou
Dziękuję Walki. Już przekazalam dalej👍😊Pozdrawiam niedzielnie. Coś się porobiło. Nie spałam całą noc. Piękna pogoda można tej wiosny a ja pod kołderkę lecę, ech, zaburzony rytm... Miłego... I zdrowego...
123