proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

Re: proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

Systematyzator
O jakim mówimy altruizmie? wstępnym, poprawkowym czy ostatecznym? D

Re: proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

klasyfikator
Oczywiście o wstępnym. Ostatecznym byłoby nakłonienie go do rozpoczęcia terapii farmakologicznej.

Re: proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

Systematyzator
 Pamiętajmy o tym, że dla Dariusza nie ma nic ostatecznego, niepodzielnego, dlatego pytam: terapii  ambulatoryjnej czy szpitalnej?

Re: proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez znam temat
Wszyscy ludzie już dawno wyrazili opinię, pisząc tak, jak piszą i nie zwracając uwagi

Może faktycznie powinnam tylko to wziąć pod uwagę zamiast się unosić...
Ps.
Jak miło widzieć tylu NOWYCH forumowiczów  ;-).
Dajcie już spokój panowie, takiej ilości pomysłów nikt nie ogarnie ;-).

Re: proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

da®®io
klasyfikator, systematyzator, obserwator, uzurpator, masturbator, czyli jednym slowem prowokator wielonick piszacy za 5 -ciu i gadajacy sam ze soba

Re: proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

Systematyzator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Skoro już się odezwałaś w takim tonie, to mam pytanie: dlaczego/jaki był powód/co spowodowało, że   oceniłaś, iż wszyscy tu rozmówcy są mężczyznami?

Re: proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

Inna mama
Najmocniej przepraszam, widziałam jedną kobietę-Wenus, a reszta nicków wydała mi się męska.
Kogoś uraziłam?

Re: proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

czytelnik
Nikt tu nie jest ciekawy twojej, jak zawsze prymitywnej i szczeniackiej opinii, więc nie wtrącaj się chłopcze kiedy dorośli rozmawiają.
123456