proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

Re: proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

da®®io
chcesz mnie pod,curvic? czego szukasz na moim watku? spadaj stad jak nie masz nic do powiedzenia-nudno ci na atlantydzie ze przylazles tutaj szukac dymu?

Re: proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

klasyfikator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Ja jestem samcem ale systematyzator to samica.

Re: proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

czytelnik
Nie Darku. Na tym wątku, wszyscy ludzie pochylili się z troską nad twoimi problemami umysłowymi i starają się ci pomóc. Doceń to i się nie odzywaj.

Re: proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

Systematyzator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Dlaczego przepraszasz? nikt tu nie domaga się przeprosin, przecież mówi się Pani profesor, a nie Pani profesorko D, ale jednocześnie mówi się Pani fryzjerko, a nie Pani fryzjer.  Pytanie brzmi, czy rozpoznajesz po komentarzach, a nie po nikach, czy pisze kobieta, czy mężczyzna?

Re: proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez klasyfikator
W takim razie przepraszam za pomyłkę panią (przyszło mi teraz do głowy imię, ale wolę uniknąć pomyłki i znowu przepraszać  ;-)).

Re: proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

klasyfikator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Systematyzator
Oczywiście szpitalnej. Ambulatorium nie posiada wszystkich leków, a przede wszystkim odpowiednio przeszkolonego personelu do pacyfikacji tego osobnika.

Re: proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Systematyzator
Szczerze mówiąc nie zawsze rozpoznaję, być może się na tym nie skupiam. Jeśli ktoś chce mieć nick, który nie wskazuje jednoznacznie na płeć, to mnie to nie przeszkadza, nie dociekam. To tylko forum.

Re: proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

Systematyzator
A gdyby nicki były kobiece np systematyzorka, klasykitorka itd, to uznałabyś, że piszą kobiety, czy mężczyźni, którzy robią sobie jaja, kolokwialnie rzecz ujmując?
123456