proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

Re: proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

Inna mama
;-D co z pytanie?! Gdyby był nadmiar nicków żeńskich robiących sobie jaja, uznałabym, że kryje się pod nimi mężczyzna/ni.
Mało jest kobiet, które mogłyby się tak bawić  ;-).

Re: proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

Systematyzator
Nie pytam o  statystyki, pytam o twoje pierwsze skojarzenie. Gdyby powyższe  teksty podpisane były w formie żeńskiej, pomyślałabyś , że to kobiety, czy mężczyźni robiący fan?

Re: proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

Inna mama
Mężczyźni. Dlatego do nich skierowałam tamte słowa  ;-). Błądzę czy co?

Re: proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Systematyzator
to moze przynudzaczu, uzywaj formy nijakiej, powalaja mnie takie puste dywagacje z takimi męczytupami

Re: proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

zielarka
Nikt cię chłopcze o nic nie pytał i nikogo nie obchodzi co cię "powala", więc po co się wtrącasz do cudzych dialogów namolny nudziarzu?

Re: proponuje utworzyc osobne podforum dla tematu BOCIANY, bo

Systematyzator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez klasyfikator
Samica? ! Jesteś wulgarnym chamem i męskim szowinistą!