"Taki mój urok - Będziesz się gniewać i wybaczać."

Re: "Taki mój urok - Będziesz się gniewać i wybaczać."

Serenity
dziewczyna z perłami napisał/a
 Skoro cię ściągnęło to coś w tym musi być. Może wymiana międzyforumowa, żeby czasami wpaść do siebie na dyskusję?

Nikt Ci nie zabrania "wpaść na dyskusję" na Atlantydę. To Ty sama ograniczyłaś swoje "pole dyskusyjne"

Re: "Taki mój urok - Będziesz się gniewać i wybaczać."

dziewczyna z perłami
Nie ograniczyłam mojego miejsca dyskusji, Serenity. Wybrałam inaczej. Po prostu nie wybrałam "Atlantydy", aby dalej nie bawić się w "marsa". Poza tym różnimy się tak bardzo, że nie różnimy się pięknie.

Re: "Taki mój urok - Będziesz się gniewać i wybaczać."

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity
Nie wiem skąd jest ten cytat, ale chciałabym przytoczyć.
"Pola morfogeniczne mają kody energoinformacyjne (informację energetyczną).
Chodzi o przebywanie z ludźmi w miejscach, które pasują i w których czujemy się dobrze, bo wpływy mogą synchronizować i wchodzi się w obszary cudzej energoinformacji.
Dostrojenia czy zestrojenia wpływają potem na osobiste pole energoinformacyjne."

1234