"Taki mój urok - Będziesz się gniewać i wybaczać."

Re: "Taki mój urok - Będziesz się gniewać i wybaczać."

Serenity
Jola napisał/a
Sylwia, tobie się już zupełnie w głowie poprzewracało od tego "rządzenia"! :DD

A poważniej, przede wszystkim zmień ton, nie dość, że nie zrozumiałaś Perełki, to jeszcze próbujesz tu swoich żenująco władczych sztuczek.
Po co tu zaglądasz? Mało Ci miejsca i ludzi do wydawania poleceń na swoim forum?
Dyspozycje wydawaj tym co sobie na to pozwolą, tu ich nie szukaj.
Nic mi się nie "poprzewracało". Marcin, czy Ana mogą odpierać zarzuty na Atlantydzie, a mnie to tutaj zabraniasz?
Dopóki będę widziała coś na mój temat - lub jak Perełka z niedomówieniami, ale tak, że wnioski nie pozostawiają złudzeń, że to o mnie, to jak tylko znajdę czas i ochotę, to skomentuję.

I Ty mi tego na pewno nie zabronisz.
Ps. A zaglądać mogę sobie, gdzie chcę. To, że piszę nielogowana chyba nie ma znaczenia.

Re: "Taki mój urok - Będziesz się gniewać i wybaczać."

Serenity napisał/a
Nic mi się nie pomieszało. Marcin, czy Ana mogą odpierać zarzuty na Atlantydzie, a mnie to tutaj zabraniasz?
[...]

Ana i Marcin spokojnie i rzeczowo podpierają swe wypowiedzi konkretnymi uwagami. Twój mega protekcjonalny styl, to jak "rzucanie się do gardła".

Inna sprawa, jak ty masz zastrzeżenia, to swoją czepliwość nazywasz "odpieraniem zarzutów", ale jak ktokolwiek inny piszący nie po twojej myśli, to uważasz, że plotkuje, sieje intrygi i w ogóle wywołuje rozróby he he...
Widzisz jak to jest Pani Hipokrytko? :DD

Idź mieszać na swoim forum Sekutnico.

Re: "Taki mój urok - Będziesz się gniewać i wybaczać."

Serenity
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-3
Ana napisał/a
Nie wiem, ale ta Nasza Administrator Nowej Antarktydy, to strasznie władcza jest. Hmm. dziwne, bo ryby takie chyba nie są :) Może to poza tylko. Ja zawsze powtarzam, kto wysoko głowę nosi i się wywyższa ponad innych, nisko upada. Wszystko ma w życiu swój czas i sens :)
A gdzie Ty widzisz moje wywyższanie Ana?
To, że skomentowałam wątek, który miał w cytacie odpowiedź do mnie na forum Atlantydy, nazywasz wywyższaniem się? Mówiłysmy już o tym ostatnio, prawda?  Czy to ładnie tak przenosić cudze posty z innego forum i komentować po swojemu.
A teraz, jak ja skomentowałam, to od razu, że się wywyższam. Pogieło Was wszystkich?

Re: "Taki mój urok - Będziesz się gniewać i wybaczać."

Serenity
To samo zalecam pani u mnie - najgorsza intrygantko!
Żegnam, bo nie ma z kim normalnie podyskutować.

Re: "Taki mój urok - Będziesz się gniewać i wybaczać."

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity
Serenity, jest to naprawdę warte przeniesienia. W rzece słów Nietykalnego wreszcie znalazłam temat rzekę.
Wy tego nie zapiszecie w złotej księdze cytatów, a tutaj się przyda.

[...]

"U mnie" he he ... a nie mówiłam?! :DD, jednak bąbelki zbyt mocno uderzyły do głowy :)))

Nudzisz się, nie masz kim rządzić, bo ten któremu dawno powinnaś przypiłować czasem mega szkodliwe mitomaństwo ma u ciebie fory.

Przyszłaś tu z komicznym już raczej protekcjonalizmem, a potem lament, że nie ma z kim normalnie dyskutować.

Powinnaś wiedzieć Najgorsza Intrygantko Sylwio, iż przypisywanie własnych złych cech innym nie uczyni z ciebie Anioła :)
Najpierw sama bądź właściwym partnerem do rozmowy, potem oczekuj tego od innych.

Bay.

Re: "Taki mój urok - Będziesz się gniewać i wybaczać."

Serenity
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami

dziewczyna z perłami napisał/a
Serenity, jest to naprawdę warte przeniesienia. W rzece słów Nietykalnego wreszcie znalazłam temat rzekę.
Wy tego nie zapiszecie w złotej księdze cytatów, a tutaj się przyda.
Zatem poproś koleżanki, by podjęły temat "toksycznej miłości", a nie pisały na mój. Bo jak na razie to bardziej im  (szczególnie tej jednej) idzie pouczanie i robienie targowiska, chociaż my sobie juz wcześniej wyjaśniłysmy pomyłke.

Re: "Taki mój urok - Będziesz się gniewać i wybaczać."

dziewczyna z perłami
 Skoro cię ściągnęło to coś w tym musi być. Może wymiana międzyforumowa, żeby czasami wpaść do siebie na dyskusję?

1234