siatkówkę na najwyższym poziomie też warto oglądać:) bo mamy ZŁOTY MEDAL

siatkówkę na najwyższym poziomie też warto oglądać:) bo mamy ZŁOTY MEDAL

we Włoszech i Bułgarii zaczął się siatkarski Mundial 2018 - Polacy w pierwszym swoim meczu pokonali Kubę 3:1, a mogli spokojnie wygrać w trzech setach - jutro, we czwartek gramy z PortoRyko i powinna byc  druga wygrana

Re: siatkówkę na najwyższym poziomie też warto oglądać:)

Lwiczka9
Fajnie,dzieki. Glowa mnie dzis boli i nie mam przyjemnosci sledzenia meczu...za to zrobilam wiele innych pozytecznych rzeczy:) / opracowanie kolejnej eskapady,od Poznania po Wetline,niestety bez Lodzi ,za to z Krakowem/  Po wczorajszej pilce mam dosc sportu na czas jakis...Pozdro..

Re: siatkówkę na najwyższym poziomie też warto oglądać:)

mecz z Portoryko to był spacerek:) taki trening przed sobotnim trudnym meczem z Finlandią
Polska – Portoryko 3:0 (25:14, 25:12, 25:15)

Re: siatkówkę na najwyższym poziomie też warto oglądać:)

da®®io

a to połozenie Portoryko
na Karaibach
jakby ktoś nie wiedział

Re: siatkówkę na najwyższym poziomie też warto oglądać:)

da®®io
Polacy wygrali swoj trzeci mecz  w tych mistrzostwach, tym razem 3:1 z Finlandią i wraz z Iranem bedą walczyc o zwycięstwo w naszej grupie

Re: siatkówkę na najwyższym poziomie też warto oglądać:)

Lwiczka9
Iran to trudny przeciwnik. Pozyjemy,zobaczymy. jakos mi wena na siatke minela. czyzby bezpowrotnie? Nie,ale za duzo tych imprez sportowych sie narobilo:)))) I dobrze! Oby nasi wygrywalai! Pozdro! Fajnie ze Widzew wygral:) Dobrej!

Re: siatkówkę na najwyższym poziomie też warto oglądać:)

da®®io
Lwiczko Widzew rośnie w siłe- mamy zakontraktowanych nowych 11 zawodników i juz głośno marzymy o awansie- a jeski chodzi o siatkę to pięknie:) wygraliśmy z Iranem 3:0 - dzisiaj Persowie nie mieli najlepszego dnia- momentami grali siatkówkę " plażową " - jutro jeszcze trudniejszy przeciwnik - Bułgaria - współgospodarz tego turnieju

Re: siatkówkę na najwyższym poziomie też warto oglądać:)

da®®io
wynik 3 : 1 z Bułgarią pokazał, że urosła w drużynie  siła i wiara w koncowy medalowy sukces - dotychczas w tych Mistrzostwach pokonaliśmy Kubę, Portoryko, Finlandię, Iran, i Bułgarię i mamy komplet punktów przed kolejną faza grupową
123