taki komentarz wrzuciłem na jednym z forów

taki komentarz wrzuciłem na jednym z forów

da®®io
do pis- trolli - jeszcze w Polsce jest wolność słowa i wypowiedzi ale nie do ujadania i plucia jadem jaki wszędzie wykazujecie, - to co sobą reprezentujecie to jest antypolskie dno i wodorosty

Re: taki komentarz wrzuciłem na jednym z forów

da®®io
Moderacja zastanawiała się ponad kwadrans czy to opublikować, ale w końcu weszło:) ps. bedę to podglądać, bo spodziewam się ostrej pyskówki

Re: taki komentarz wrzuciłem na jednym z forów

Walkiria
I czym ty się szczycisz? Jak choć skarpetka po tobie zostanie, to może ktoś tu zawiesi w ramce na pamiątkę Hehe.

Tymczasem ja jestem po drugiej części Thora. Rewelacyjny film. Myślę, że i tobie się spodoba. Twoja walka z wiatrakami w porównaniu do walki Odyna, Lokiego i Thora to nic :)

Polecam w wyśmienitym humorze ;)

Re: taki komentarz wrzuciłem na jednym z forów

da®®io
jak miałem dawno temu Amigę 500 to grywałem w gry " Heimdall " i tam występowali ci skandynawscy bożkowie:)

Re: taki komentarz wrzuciłem na jednym z forów

da®®io
a to co wypisuja w necie perfidne pis-trolle zasługuje na stanowczy odpór i wyszydzenie ich debilizmu - więc to robię

Re: taki komentarz wrzuciłem na jednym z forów

Walkiria
Darek, tylko nerwy zszargane. Warto? Bardziej martwiłabym się pandemią i koronawirusem. To się robi bardziej niepokojące.
A mitologia nordycka w ogóle jest ciekawa.
Pozdrawiam :)

Re: taki komentarz wrzuciłem na jednym z forów

Walkiria
A tu dla zainteresowanych śledzeniem na bieżąco kolejnych nowych ognisk rozprzestrzeniania się choroby interaktywna mapa:

https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6

Re: taki komentarz wrzuciłem na jednym z forów

Mary Lou
Cześć Walkirio... Nawet Ty wpadasz w panike?? Zajrzyj na YT co mówi na to lekarz Marek Skoczylas. Cenne. Grypa zabija więcej. Jadę pociągiem i mam tylko chusteczki nasączone odkażające. Ludzie opanujcie się! Chińczyków jest po prostu za dużo... Selekcja naturalna. Ktos im wpuścił korono i tyle. Dzięki fajna mapka.
12