takie tam coś pozytywnego... :)

warszawiak
chodzi  oczywiście o muzykę graną na banjo ;D

https://www.youtube.com/watch?v=A6ctZ7N6DnU

Re: takie tam coś pozytywnego... :)

MaryLou
Pan wiesz,jak przyciagnac publikę:) rzeczywiscie,muzyka swietna..:)))  Fajnie,ze bidulek kocurek odzył na nowych łapkach:) PS. Plan sie własnie domknął. Koleżanka rozdysponowała czas na maksa w przyszly weekend. Odezwe sie:)

Re: takie tam coś pozytywnego... :)

warszawiak
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez warszawiak
Chodziło mi oczywiście o kotka, a raczej o podejście ludzi do istot słabszych od nas. Niesamowite, szczególnie w zestawieniu z ostatnio podanym przypadkiem filmowania i wrzucenia do sieci aktu zakatowania metalową rurką takiej istotki przez młodego mężczyznę i jego roześmianą, filmującą to zajście partnerkę.
I to cywilizacja i to... a jakby z innych wszechświatów.  :/

Proszę o telefon odrobinę wcześniej. ;)

Re: takie tam coś pozytywnego... :)

Mary Lou
Ten post był aktualizowany .
Świąt zwariował Panie Dziejku.. Trudno się dziwić ze świeża noblistka chciałaby zapisu w konstytucji o prawach zwierząt. To czujące istoty wszak..Oglądałam 2 razy film wg noblistki pt Pokot..I jeszcze mało. Ja bym wpisała surowsze kary dla morderców i dręczycieli zwierząt.

Tako tez uczynie Waćpan i Wacpanno👍
:)

Re: takie tam coś pozytywnego... :)

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez warszawiak
Cuda techniki!
Za baaardzo podobnym puściła się (dwa razy w ciągu tygodnia)moja tropicielka...jeszcze ze dwa takie numery i ja też będę potrzebowała cudów...