tematy kosmiczne

Re: Wiecie, że lubię tematy kosmiczne i dlatego pragnę Wam przedstawić niesamowity ruchomy obrazek jak i inne kosmiczne grafiki

michalina
Zapomniałam dodać,że z tego wszystkiego,z tych kosmicznych rozmów śnił mi się dziś wybuch Beltegezy;)I gwiazdy tworzące konstelacje  w kształcie elipsy na niebie;)

Re: Wiecie, że lubię tematy kosmiczne i dlatego pragnę Wam przedstawić niesamowity ruchomy obrazek jak i inne kosmiczne grafiki

Lothar.
Zabanowany
>:))
Próbowałaś malować? Jak masz taką plastyczną wyobraźnię we snach :) to może byś to rzuciła na płótno >:)

Re: Wiecie, że lubię tematy kosmiczne i dlatego pragnę Wam przedstawić niesamowity ruchomy obrazek jak i inne kosmiczne grafiki

Eee, juz kilkadziesiat lat temu Ijon Tichy i profesor Tarantoga latali do innych galaktyk.

Re: Wiecie, że lubię tematy kosmiczne i dlatego pragnę Wam przedstawić niesamowity ruchomy obrazek jak i inne kosmiczne grafiki

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
Michasiu, nie wiem czy wiesz, ale w Układzie Słonecznym oprócz tych 8-iu prawdziwych Planet, wokół Słońca krąży wiele innych obiektów planetoid, asteroid, meteorów, a 3 największe tzw. Planety Karłowate to 1.Ceres w pasie pomiędzy orbitami Marsa i Jowisza 2.Pluton leżący w pasie Kuipera za orbitą Neptuna 3.Eris znajdująca się na krańcach Układu Słonecznego oddalonych o wiele miliardów km. Ta Betelguesa oddalona jest ponad 500 lat świetlnych więc nie wiadomo, czy już wybuchła czy też wybuchnie niedługo czyli za np. za 500 naszych lat bo w skali Kosmosu to jedynie chwilka

Re: Wiecie, że lubię tematy kosmiczne i dlatego pragnę Wam przedstawić niesamowity ruchomy obrazek jak i inne kosmiczne grafiki

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
Michalino, a czy wiesz coś na temat matematycznego " ciągu Fibonacciego " obowiązującego w przyrodzie? wpisz takie hasło w google, zobaczysz, że to są reguły zwane " złoty podział " na których oparta jest natura http://www.google.pl/search?client=ms-opera-mini-android&channel=new&q=ci%C4%85g+fibonacciego+w+przyrodzie&sa=X&ved=0ahUKEwjXnefCqpXVAhWJ7hoKHa9BBfAQ1QIINigA

Re: Wiecie, że lubię tematy kosmiczne i dlatego pragnę Wam przedstawić niesamowity ruchomy obrazek jak i inne kosmiczne grafiki

michalina
Lothar. napisał/a
>:))
Próbowałaś malować? Jak masz taką plastyczną wyobraźnię we snach :) to może byś to rzuciła na płótno >:)
Hej WW:)tak,z moich snów można napisac książkę.Co do nieba we śnie to często widzę różne,kolorowe punkciki lecące w różnych kierunkach,słońce w dziwnych barwach,księżyc w pełni,złote deszcze gwiazd a niedawno mi się śniło,że nocą z nieba spadały takie wielkie kule śnieżne,tak wielkie jak potrzeba do ulepienia bałwana;)Nie mam Wojtku żadnego talentu artystycznego więc tego nie namaluję.Mój mąż kiedyś malował obrazy ,no ja niestety nie;)Ale mam za to inne talenta;D

[...]

Darrio dzięki za info:)Wyobrażasz sobie 500 tys lat świetlnych?Szok!

[...]

Tak Darrio,dość dawno zapoznałam się z tą tematyką,to jest niesamowite!Nieskończoność jest we wszystkim:)
A tu Darrio wizualizacja torusa ,kształt universum,jedna z teorii działania wszechświata:)
https://youtu.be/tbruPR3o0Zc
1234567 ... 10