ten wątek stał się miejscem na miłe rozmowy:)

ten wątek stał się miejscem na miłe rozmowy:)

nastąpiła zmiana tematu poniższej dyskusji

Re: O matko Darek moderem???

Wenus
Ja za to w przyszłym tygodniu będę miała duuuuuuużo czasu :) bo wzięłam wolne podejrzewając kłopoty z odpalaniem mojego dieselka - to mogę tu trochę pomieszać ;)

Re: O matko Darek moderem???

da®®io
próbowałas tej aplikacji szachowej którą tutaj mamy-ja trochę zagrałem, ale na moim ekranie ta szachownica nie mieści się w calości i w całkiem dobrej sytuacji gdy miałem przewagę podłozylem się hetmanem pod gonca którego nie widziałem i się wkurzylem:)))

Re: O matko Darek moderem???

Wenus
Dopiero teraz ją zauważyłam, ale raczej grać nie będę bo nie lubię przegrywać z maszyną ;)

Re: O matko Darek moderem???

da®®io
to pomyśl, że grasz z inną osobą w necie i wtedy się w to wciągniesz:)

Re: O matko Darek moderem???

Wenus
Myślisz? Mój syn namiętnie kiedyś grywał w sieci, nawet się po rosyjsku zaczął dogadywać ;DDD

Re: O matko Darek moderem???

da®®io
nazwy bierek szachowych  po rosyjsku
* пЕшка - [p'eszka] - pionek
* ладьЯ - [lad'JA] - wieża
* слОн - [slOn] - goniec, laufer
* кОнь - [kOn'] - konik, skoczek
* корОль - [karOl'] - król
* фЕрзь - [f'erz'] - królowa (w języku rosyjskim
królowa jest rodzaju męskiego) ja nazywam tę figurę hetman

Re: O matko Darek moderem???

Wenus
Źle mnie zrozumiałeś, on nie w szachy w sieci grał tylko w te swoje LOLe a to gra się w drużynie we cztery osoby i czasem w drużynie byli obcokrajowcy. Natomiast w szachy gra lepiej ode mnie, nawet na studiach był wytypowany do drużyny akademickiej.
1234 ... 7