to jest wiadomość dla Wenus

da®®io
Mundial Rosja 2018 już się zakończył - Mistrzem Swiata została Francja wygrywając w finale 4:2 z Chorwacją

Re: to jest wiadomość dla Wenus

da®®io

a to jest trofeum o które toczyło się

to trwające miesiąc " wariactwo "

Re: to jest wiadomość dla Wenus

Wenus
Wiem Darku,  ale dzięki za pamięć o moim komforcie psychicznym odnośnie mundialu. Nawet oglądałam piąte przez dziesiąte ten mecz, kibicowałam Chorwatom i miałam nadzieję na karne bo je lubię najbardziej z całego meczu. Dobrze, że już koniec bo jeszcze trochę a kombinowałabym jak tu założyć blokadę rodzicielską na tv ;)))

Re: to jest wiadomość dla Wenus

da®®io
wyczytałem na NA o Twoim zmęczeniu tą wspaniałą imprezą więc postanowiłem Cię poinformować o jej zakonczeniu
1.Francja 2.Chorwacja 3.Belgia 4.Anglia

Re: to jest wiadomość dla Wenus

da®®io
zgadnij, ile odbyło się meczy na tym Mundialu - mozesz się pomylic o 10 choc tak naprawdę da się to wyliczyc co do jednego wiedząc, ze uczestniczylo w turnieju 32 zespoły

Re: to jest wiadomość dla Wenus

Moja dobra znajoma pracuje w Podravce i jej szef jest Chorwatem i ponoć przeżywał to bardzo, jeździł z flagą chorwacką a jak mu obrywali to czepiał kolejną :)

Re: to jest wiadomość dla Wenus

32x2, +16x2, +8x2, +4x2  …. dobrze myślę?

Re: to jest wiadomość dla Wenus

" podravka " to takie ich winiary/amino - zupki i przyprawy -tak
- a tutaj masz temat blokad rodzicielskich - moze Ci się jeszcze przydać:) https://www.google.com/search?q=haslo+do+blokady+rodzicielskiej&
12