w środę będzie "Walka Postu z Karnawałem"

Re: Jutro w środę będzie "Walka Postu z Karnawałem"

Wenus
Tak też i uczyniłam ale kuferek okazał się za mały na wszystkie mamine błyskotki i stwierdziła, że to pudełko na różne herbaty zdecydowanie pakowniejsze. Ciekawe czy nie przełożyła jak pojechałam ;) W niedzielę sprawdzę :)

Re: Jutro w środę będzie "Walka Postu z Karnawałem"

Na faworki też się wczoraj skusiłam ale dziś dieta - pełna asceza ;-)
123