Jolu,gdzie sie zapodziałas?

Lwiczka9
Pobyt w Polsce sie udał?:)

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

Lwiczka9 napisał/a
Pobyt w Polsce sie udał?:)

Witaj Lwiczko, jestem jeszcze w Gdańsku. Mam 2 tyg urlopu do wykorzystania, ale faktycznie pierwotnie plan był taki, że tydzień tu i tydzień tam.
Jednak ze względu na rodzinkę zdecydowałam pozostać tu drugi tydzień, bo później będę tu dopiero latem.

Lwiczko zaglądam na Atlandydę, klimatu, jaki tam panuje nie było za najtrudniejszych czasów na wcześniejszych forach, gdzie dostęp miały anonimy wszelkiej maści.
Teraz podłe "żarty" z Ciebie i Henrego, bo popadł Anie "Kefirem", ta wymyśliła coś o jego żonie i sukience, i teraz mają tam co niektórzy używanie, zresztą pewnie sama Ana również, lubi w ten sposób anonimowo prowokować, bo nudno na forum., naprawdę przykre.

Swoją drogą, taka była zafascynowana Henrym, tym czym się zajmuje i w ogóle.
Zresztą podobnie było z Ratem, potem Marcin i teraz Henry, a przecież on/oni się nie zmienił, tylko wcześniej nie widziała (nie chciała) czasem ostrych czepliwości, bo nie dotyczyły jej. Hipokryzja na maxa.

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
coś tutaj nie zagląda:( wczoraj była na chwilę na NA-może Ją jakoś ściągnę na ostatkowe jutro-zobaczymy:)

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

coś tutaj nie zagląda:( wczoraj była na chwilę na NA-może Ją jakoś ściągnę na ostatkowe jutro-zobaczymy:)

Chyba poczułam się "ściągnięta", bo akurat dziś tu zajrzałam 🙂

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

da®®io
no hej, chyba jesteś na Słońcu:) bo impuls leciał 8 minut-wskoczyłaś w teleporter? :)))

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

no hej, chyba jesteś na Słońcu:) bo impuls leciał 8 minut-wskoczyłaś w teleporter? :)))

Na Czomolungma :))), właśnie oglądam produkcję z 2015, "Everest", z pozycji fotelowej wszystko wydaje się takie proste, a w Gdańsku słonecznie, Słońce nisko także od strony tarasu mam niemal 27 st. :)))

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

Lwiczka9
Jolu,hej,milo Cie widziec,bo juz myslalm,ze zapomnialas o Multi..:)))

 Everest widzialm w kinie w 2015,jak dla mnie swietny! Mozna po tym filmie wczuc sie w klimatu himalaizmu,a juz osttanie chwile pana mmckiewicza??? jak na dloni w tej szczelinie i ostatnie kontakty ze swiatem via fone...brrr...pewnie pan mackiewicz mial mniejsza swiadomosc...jest brylka lodu teraz,a rodzina ma chowac na dniach pusta trumne..oj..ciezzko..

Co do NA. Potwierdzam,gorzej nie bylo nigdy i nigdzie. To polityka PISu,i...nie bron jej tak:)))) Jolu,po prostu..jest przyzwolenie na to . My mozemy na forach walczyc,bo to nam wolno. Ale polityka i ustawa IPN jest twarda : nie wolno o tym publicznie gadac. I naukowcy i wydawnictwa dziennikarze beda ciagani po sadach a tam pan prokurator jednoosobowo zadecyduje czy podpadasz pod paragraf. Morawiecki premier : niech sobie tam po sieciach gadaja,bo eletorat musi miec upust,ale my w swiecie..jestesmy czysci,bo nie pozwalamy kalac dobrego imienia. W sieci szalejcie...taka prawda...

Ja juz sie pozegnalam z tamtym forum. Nie będe przykladac cegielki do szerzenia postaw ksenofobicznych i rasizmu. Acha...zostalas moja dobra uczennica,zobacz tam.:)) MaryLou to ja:)

Tak,Henry sie nie zmienil. Niesamowicie go cenie. Moze dlatego,ze go poznalam ? Dzielny i madry chlopak.

Wiesz..co do Any...wybacz,nie wypowiadam sie. Nie chce mowic zle o..zyjacych..Dla mnie jej juz nie ma.

U nas tez cudne slonce bylo. Wczoraj zlot morsow mielismy najwiekszy w Europie,zajrzyj na link darka o pomaranczach:)) No to fajnie masz...2 tyg.urlopu,no no...Wypoczywaj zatem na maksa:))Ciekawe jekie ciekawe spektakle graja? ja zaraz do aqwaparku poplywac..Tylko ze kurcze grypa szaleje i nie wiem czy to dobry pomysl...

caluski!

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

Nie wiem czy masz chec ale mozna przeczytac co na ten temat sie tTU mowi: mysle,ze wiele rzeczy Ci sie rozjasni:) Ale...jasne,nie chce sie naprzykrzac ideologicznie:)))

https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/jan-gross-pomniki-naleza-sie-zydom-wywiezionym-z-miasteczek-a-nie-kaczynskiemu/serefbv?utm_source=plista&utm_medium=synergy&utm_campaign=allonet_plista_n_desktop_wiadomomsci
1234 ... 6