w środę będzie "Walka Postu z Karnawałem"

Re: Jutro w środę będzie "Walka Postu z Karnawałem"

da®®io
ja wolę Panie bez bucików:)

Re: Jutro w środę będzie "Walka Postu z Karnawałem"

Wenus
Kwestia gustu... każdy widzi to, co go kręci ;-)

Re: Jutro w środę będzie "Walka Postu z Karnawałem"

Wracając do mojej Mamy -kupiłam jej w prezencie urodzinowym kuferek na biżuterię.... Pod choinkę dostała ode mnie pudełko na różne gatunki herbat ale trzyma tam biżuterię. Jak do tego kuferka napcha torebek z herbatą to normalnie się załamię ;-)

Re: Jutro w środę będzie "Walka Postu z Karnawałem"

da®®io
zrób Mamie prezentację co do prawidlowego wykorzystania tych pudełeczek-Miłego rodzinnego dnia

Re: Jutro w środę będzie "Walka Postu z Karnawałem"

Kpt.Wojtek
:)) Bedzie wesolo, nie zapomnij o popiole >;)

Re: Jutro w środę będzie "Walka Postu z Karnawałem"

da®®io
ja stoję po stronie wydłużonego Karnawału wczoraj byłem na ostatkowych faworkach, a dziś świętowałem Walentynki:)

Re: Jutro w środę będzie "Walka Postu z Karnawałem"

Lwiczka9
Wow,to super darek! Chwali Ci sie! ja dzis mam lenia.../zaraz meczyk/ ...czy bigosik i czekolade mozna nazwac karnawałem? No to ja tez po jasnej stronie mocy....

Re: Jutro w środę będzie "Walka Postu z Karnawałem"

da®®io
popiół dziś też był:) bo choc ja jestem niepalący to wypaliłem sobie 2 papierosy dla towarzystwa:)
123