Życzę pomysłodawcom zakazanych niedziel, aby sami odczuwali jego skutki w braku zaopatrzenia

Życzę pomysłodawcom zakazanych niedziel, aby sami odczuwali jego skutki w braku zaopatrzenia

może im braknie papierosów albo chleba, czy oleju do smażenia, NIECH IM BRAKUJE WSZYSTKIEGO JAK NAJWIĘCEJ -Laskowik i Smoleń kiedyś pytali " komu to przeszkadzało ? "

Re: Życzę pomysłodawcom zakazanych niedziel, aby sami odczuwali jego skutki

uszczęśliwiają społeczenstwo na siłę, a ogół społeczeństwa jest temu przeciwny w 70% -oj ciężka będzie robota z przyszłym odnormalnianiem tego coraz bardziej "wyznaniowego" Kraju

Re: Życzę pomysłodawcom zakazanych niedziel, aby sami odczuwali jego skutki

da®®io

pamiętajmy, w te niedziele marca i kwietnia " całujemy klamkę " bo będzie zamknięte

Re: Życzę pomysłodawcom zakazanych niedziel, aby sami odczuwali jego skutki w braku zaopatrzenia

tak trzymac
A ja sie bardzo ciesze z takiego ukladu.Niedziela jest  dla rodziny i znajomych.Brawo!

Re: Życzę pomysłodawcom zakazanych niedziel, aby sami odczuwali jego skutki w braku zaopatrzenia

da®®io
bardzo ci współczuję, że kontakty rodzinne musi ci organizować dopiero Państwo pisu-jestem przekonany, ze za kilka lat glupota ta ulegnie weryfikacji gdy ludzie zrozumieją, ze stracili na rzecz zamordystów panowanie nad swoimi wyborami, decyzjami a nawet życiem

ta "władza" o nic nie pyta się społeczeństwo i takie są początki zamordyzmu- https://www.google.pl/search?client=ms-opera-mini-android&channel=new&dcr=0&q=polacy+przeciwni+zakazanym+niedzielom&

Re: Życzę pomysłodawcom zakazanych niedziel, aby sami odczuwali jego skutki w braku zaopatrzenia

da®®io
bardzo rzadko robiłem niedzielne zakupy, i te obostrzenia mam gdzieś, ale oburza mnie takie ograniczanie ułomnym prawem swobód obywatelskich-społeczeństwo to nie są dzieci żeby ich ograniczać, karcić i robić z ogółu wariatów

Re: Życzę pomysłodawcom zakazanych niedziel, aby sami odczuwali jego skutki

Bez przesady Darrio, małe sklepy dalej mogą być otwarte tak jak do tej pory było w te dni, gdzie sklepy wielkopowierzchniowe były pozamykane.
1234 ... 6