Życzenia dla Solenizanta

Re: Życzenia dla Solenizanta

Bestyijaஇڿڰۣ— napisał/a
ja twierdzę że nie, trzeba poznać drugą osobę w rzeczywistości :)))
Też tak uważam, dlatego zawsze mnie dziwiło, gdy na pocztę otrzymywałem i otrzymuję do dziś tyle maili od różnych kobiet (poznanych w internecie) z wyznaniem miłości...

Re: Życzenia dla Solenizanta

dziewczyna z perłami
Podoba mi się ta ironia. Rzuca światło nie na Iluminatusa, który skarży się tu na nadmiar popularności.

1 ... 26272829