znacie serial para-medyczny "ostry dyżur"?

znacie serial para-medyczny "ostry dyżur"?

da®®io
ja go nie znam, pamietam tylko, ze wystepował w nim Clooney, ale zainteresował mnie ten dramatyczny śmiertelny wypadek jaki się przytrafił jednej z aktorek grających w tym serialu w 27 odcinkach

Re: znacie serial para-medyczny "ostry dyżur"?

oto jak z winy spanikowanego nieopanowanego i prawdopodobnie żle wyszkolonego amerykańskiego policjanta we własnym domu zginęła kobieta w depresji podczas policyjnej interwencji

Re: znacie serial para-medyczny "ostry dyżur"?

Re: znacie serial para-medyczny "ostry dyżur"?

da®®io
uważam, ze ten narwany gliniarz widząc tę broń w jej ręku powinien w ostatecznosci dla obezwładnienia postrzelic ją w rękę a nie tak smiertelnie w klatkę piersiową - pewnie wybroni się on jako czyn w obronie koniecznej w stosunku do uzbrojonej osoby, ale wg.mnie ten śmiertelny wypadek nie jest taki czysty i jednoznaczny - ciekawe jak do tego podejdą śledczy

Re: znacie serial para-medyczny "ostry dyżur"?

Vanessa Marqez urodziła się 21 grudnia 1968 w Los Angeles.
Zagrała w takich produkcjach jak: "Tata na wagarach",
"Maniakalny glina", "Wszystko albo nic". Największą
popularność przyniosła jej jednak rola pięlęgniarki Wendy
Goldman w serialu "Ostry dyżur".

Re: znacie serial para-medyczny "ostry dyżur"?

Anna.
Cześć Darku.
Kiedyś oglądałam, jak wszyscy, pani nie pamietam, ale to nieistotne. Skąd policjant mial wiedzieć, że pistolet nie jest prawdziwy??? Miał prawo obawiać się o własne życie. Być może pani w depresji zrobiłam to celowi...ułatwiła sobie "robotę", świetny pomysł gdy brak sił, a i rodzina lepiej zniesie brak, wszystko zwalą na policjanta.
Tak sobie gdybym, nie było mnie tam.

Re: znacie serial para-medyczny "ostry dyżur"?

da®®io
witam Anno- ja uwazam, ze policjanci w USA zbyt pochopnie sięgaja po bron tymbardziej ze zapewne nosza kamizelki kuloodporne co daje im wzgledne bezpieczenstwo-oni czują sie bezkarni w swoich interwencjach na zasadzie tego paragrafu o uzbrojonym " napastniku " oni chca pokazac swoja wyzszosc nie do konca prawidlowo rozpoznajac zagrozenie - dla mnie ten przypadek to powyzsze potwierdza - a jak teraz czuja sie jej sasiedzi ktorzy chcieli jej pomoc albo dokuczyc bo to tez nie jest jednoznaczne a doprowadzili do tragedii sprowadzajac policyjnych indolentow nie potrafiących prawidlowo rozpoznac zagrozenia

Re: znacie serial para-medyczny "ostry dyżur"?

da®®io
niektorzy policjanci to tez sa zakapiory ktorzy naogladali i westernow i filmow akcji i chcieliby zaistniec w takich ekscytujacych sytuacjach w ktorych mogą dominowac
12