znacie serial para-medyczny "ostry dyżur"?

Re: znacie serial para-medyczny "ostry dyżur"?

da®®io
ja jako sledczy ostro bym przemaglował i skontrolowal takich " stróżow prawa " za tak przeprowadzona interwencję

Re: znacie serial para-medyczny "ostry dyżur"?

Anna.
Chyba nie myślisz, że w Ameryce wszyscy policjanci to psychole czerpiący przyjemność ze strzelania do ludzi. Praca jest stresująca, nieustannie zagrożenie, obawy o pracę gdy okaże się, że popełnili błąd, ciężki kawałek chleba, a to tylko ludzie...to nie film.

Re: znacie serial para-medyczny "ostry dyżur"?

da®®io
przeciez nie twierdze ze wszyscy sa tacy, ale ta formacja to jest szara strefa mająca rozne motywacje-policjanci nie powinni popelnic takiego " błędu " bo oni sa szkoleni jak rozpoznac czy bron jest repliką czy prawdziwa - oni sa uczeni by rozpoznac czy bron jest zabezpieczona czy odbezpieczona - ten wypadek w mojej ocenie nie usprawiedliwia tego gliniarza ktory nawet nie wysilil się by ja łagodniej unieszkodliwic tylko obezwladnil ją strzalem prosto w piers ktory okazal się smiertelnym
12