A Ty choć spojrzysz na ulotkarza?

Re: A Ty choć spojrzysz na ulotkarza?

Anna.
Dobranoc wszystkim :-).

https://youtu.be/ob5UJS2WwQ8

Re: A Ty choć spojrzysz na ulotkarza?

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Niewidzialny chce być znajomy/a, któregoś przyuważyliśmy z kochanką, niewidzialny chce być każdy, kto robi coś złego, ale reszta...no nie wiem.
Kiedy spotykasz w parku sąsiada, który grzebie w ziemi w ramach prac interwencyjnych, albo znajomego, który jako wyrok ma prace społeczne tu czy tam, to zmienisz kierunek trasy żeby mu nie powiedzieć część bo go zawstydzisz?
Jeżeli to jest ktoś kogo znam to mniejwięcej wiem co on może mysleć o sytuacji w jakiej sie  znalazł i bazując na tym albo podszedł albo bym udał że sie spieszę i nic wokół nie dostrzegam. Tu chodzi o to że niektórzy z ludzi będących w takiej sytuacji wstydzą sie jej bo postrzegają ją jako symbol własnej porazki.  Więc po co ich "dobijac"? Ale to za każdym razem są indywidualne przypadki Anno ;)

Re: A Ty choć spojrzysz na ulotkarza?

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Dobranoc wszystkim :-).

https://youtu.be/ob5UJS2WwQ8

Kolorowych Anno! :)

[...]

Dobranoc ;)

Skąd Ty ten boysband wygrzebałaś? Fajnie zaspiewali kawałek z Nędzników wiec proszę bardzo , kolejna nutka ;)
https://www.youtube.com/watch?v=EGNOF1zB5aY

Re: A Ty choć spojrzysz na ulotkarza?

tifani
Dlaczego zakłopotanie?  Nie odbieram tak tego zajęcia. Może dlatego, że z reguły uśmiecham się do ludzi.  Biorę tę ulotkę, gdzieś dalej wyrzucam bo najczęściej jej treść  mnie nie interesuje. I tyle na ten temat  Nie widzę nic upokarzającego w roznoszeniu ulotek.  Szczególnie,  że dla większości jest to fucha przejściowa!!!

Re: A Ty choć spojrzysz na ulotkarza?

Jola
tifani napisał/a
[...]

Hej Tifani, nie napisałam tego co mi tym wpisem sugerujesz, może czytajmy ze zrozumieniem? :)

Zakłopotanie wyczuwam czasem po stronie "ulotkarza", by uniknąć niezręcznej (bardziej dla niego) sytuacji, nie przyglądam się, ale odbieram reklamę z uśmiechem i idę w swoją stronę.
Czasem wyrzucam, a często upycham do torebki, żeby nie było, że nawet nie przeczytałam, a papierek już w koszu.
Tu w maju w taki sposób otrzymałam inf odnośnie "Noc muzeum", wolny wstęp ....i wspólnie ze znajomymi skorzystaliśmy.

:)

Re: A Ty choć spojrzysz na ulotkarza?

Ryo2 napisał/a
Skąd Ty ten boysband wygrzebałaś? Fajnie zaspiewali kawałek z Nędzników wiec proszę bardzo , kolejna nutka ;)
https://www.youtube.com/watch?v=EGNOF1zB5aY

Niespecjalnie przepadam za "cienko" zawodzącymi :)))), mężczyznami, ale ich wykonanie oryginalne, z dreszczykiem emocji.
W nocy ze zmęczenia już nie wchodziłam w link, a warto! :)

Re: A Ty choć spojrzysz na ulotkarza?

Anna.
Cześć Jolu :-).
Cieszę się, że i Tobie spodobało się  Calabro ;-), a skoro lubisz mocniejsze brzmienie, to mam coś dla Ciebie. Nie ma tam co prawda wokalu, ale jest krew, pot i łzy. Jeśli nie widziałaś filmu "Whiplash" - zerknij, a nie pożałujesz, Hienie też mogłoby się spodobać.

https://youtu.be/ZZY-Ytrw2co

https://youtu.be/3jzWk00x51A

Ps.
Dołączam listę filmów, jeśli Ty nie skorzystasz, to może komuś innemu się przyda, mundual jeszcze trochę potrwa ;-)
"Źródło nadziei" 2014
"1900. Człowiek legenda" 1998
"Francuska suita" 2014
"Sędzia" 2014
"Wszystko gra" 2005
"Niewierna" 2002
"Koneser" 2013
"Sala nr 6" 1987 lub z 2009
"Oszukana" 2008
"Dziewczyna z sąsiedztwa" 2007 (The girl next door)
"Zło" 2003 (książka rewelacyjna, film nie odbiega)
"Duży zeszyt" 2013
"Biała wstążka" 2009
"Chlopiec w pasiastej pidżamie" 2008
"K-PAX" 2001
"Samotny mężczyzna" 2009
"Bliżej" 2004
"Za jakie grzechy dobry Boże" 2014-wyjątkowo komedia ;-)
"Aż poleje się krew" 2007
"Fúsi" 2015

Na koniec trylogia, bez większej szkody dla historii można pominąć część 3;
1. "Wziąć sobie żonę"
2. "Viviane chce się rozwieść"
3. "Shiva"
1234