A Ty choć spojrzysz na ulotkarza?

Re: A Ty choć spojrzysz na ulotkarza?

Anna.
Skąd Ty ten boysband wygrzebałaś? Fajnie zaspiewali kawałek z Nędzników

Cześć Ryo  :-).
Wygrzebałam z jednej ze szklanych fiolek, gdzie przechowuję muzyczne tabletki na wszelkie dolegliwości ;-). Ta konkretna jest od mojej młodszej pociechy, była Jego inspiracją, ćwiczył w tajemnicy, a jak  mi ją zaaplikował, to nie było miejsca na ciele bez gęsiej skórki, a i chusteczki były potrzebne...

Ps.
Mam nadzieję, że brak " " w słowie boysband jest tylko przeoczeniem, ci chłopcy to coś więcej ;-), a może tylko ja mam złe skojarzenia ;-).

Re: A Ty choć spojrzysz na ulotkarza?

Anna.
Przez jakiś czas będę tylko szybko zaglądać żeby Was poczytać ;-).
Do miłego.

Do posłuchania albo i nie ;-):

https://youtu.be/oOe841OpJCg

https://youtu.be/DQYnDGTmzj4

https://youtu.be/YlAjpG6Dpt4

https://youtu.be/_7pApGsVvyM

Re: A Ty choć spojrzysz na ulotkarza?

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Cześć Jolu :-).
Cieszę się, że i Tobie spodobało się  Calabro ;-), a skoro lubisz mocniejsze brzmienie, to mam coś dla Ciebie. Nie ma tam co prawda wokalu, ale jest krew, pot i łzy. Jeśli nie widziałaś filmu "Whiplash" - zerknij, a nie pożałujesz, Hienie też mogłoby się spodobać.

https://youtu.be/ZZY-Ytrw2co

https://youtu.be/3jzWk00x51A

Ps.
Dołączam listę filmów, jeśli Ty nie skorzystasz, to może komuś innemu się przyda, mundual jeszcze trochę potrwa ;-)
"Źródło nadziei" 2014
"1900. Człowiek legenda" 1998
"Francuska suita" 2014
"Sędzia" 2014
"Wszystko gra" 2005
"Niewierna" 2002
"Koneser" 2013
"Sala nr 6" 1987 lub z 2009
"Oszukana" 2008
"Dziewczyna z sąsiedztwa" 2007 (The girl next door)
"Zło" 2003 (książka rewelacyjna, film nie odbiega)
"Duży zeszyt" 2013
"Biała wstążka" 2009
"Chlopiec w pasiastej pidżamie" 2008
"K-PAX" 2001
"Samotny mężczyzna" 2009
"Bliżej" 2004
"Za jakie grzechy dobry Boże" 2014-wyjątkowo komedia ;-)
"Aż poleje się krew" 2007
"Fúsi" 2015

Na koniec trylogia, bez większej szkody dla historii można pominąć część 3;
1. "Wziąć sobie żonę"
2. "Viviane chce się rozwieść"
3. "Shiva"

Dziękuję Anno za kolejne pozycje, obejrzałam "Dziewczyna z sąsiedztwa" 2007 (The girl next door), ale się "spłakałam", i to podobno na faktach.

Re: A Ty choć spojrzysz na ulotkarza?

Ryo2
[...]

Cześć Anno :)

Chłopaki zaspiewali rewelacyjnie a że gdy ich zobaczyłem to na starcie uznałem za boysband to cóż...powiedzmy że tacy jak oni poprawiają wszelakie złe skojarzenia na temat boysbandów jakie można było mieć ;)

[...]

;)

Re: A Ty choć spojrzysz na ulotkarza?

Anna.
https://youtu.be/-qJkAosmEZM