Ale bym miał dzwona na czołowym jako pasażer...

Re: Ale bym miał dzwona na czołowym jako pasażer...

Sputnik
Pa! Dzięki, że jesteś 🤗

Do miłego...

Re: Ale bym miał dzwona na czołowym jako pasażer...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
A Słonia, Słonice widziałaś?

Re: Ale bym miał dzwona na czołowym jako pasażer...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
vevf

Re: Ale bym miał dzwona na czołowym jako pasażer...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

Re: Ale bym miał dzwona na czołowym jako pasażer...

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Trochę mi przykro, że Nikt nie zareagował prócz Mary.

Każdy chce się czuć potrzebny

To już nawet nie chodzi o to by ze mnie był zimny worek ale o doświadczenie. Zainteresowanie sytuacją.

Nie chodzi mi o użalanie się nad sobą l
nic się nie stało z perspektywy Kogoś z zewnątrz.

Dla mnie się stało ponieważ nie byłem kierującym i nie miałem wpływu na sytuację.

Grunt, że nic się nie stało ale wybrał bym rów niż czołowe.

Dobra!

Dość ględzenia 😋

Muzyczka! Prawidłowo osadzona by Marcin nie zarzucił, że nie potrafię pod wpływem załączyć... 🤯

Co mam Ci powiedzieć, czasem jest tak, że na daną sytuację odbiera mowę. I to nie jest tak, że nikt się nie przejął, tylko zadumał się, pokiwał głową i nie miał nic mądrego do powiedzenia.
Dobrze, że żyjesz,
🦋🦋🦋

Re: Ale bym miał dzwona na czołowym jako pasażer...

Sputnik
Spoko... Tak tylko się zastanawiałem nad Znajomościami.

Re: Ale bym miał dzwona na czołowym jako pasażer...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
I jeszcze to!!! Suchara dostałem :) Na chwilę do domciu przyjechałem i jutro wracam na Mazury...

Re: Ale bym miał dzwona na czołowym jako pasażer...

MaryLou
fajne sa Mazury....:)
123