Ale bym miał dzwona na czołowym jako pasażer...

Ale bym miał dzwona na czołowym jako pasażer...

Sputnik
Kierowca odpalał papierosa ledwo działającą zapalniczką a my jednoocy bandyci bez prawego oczka. Jaguar nie jest zbyt twardy i średnio uśmiechało mi się dostać poduchą w dyńkę... Mieliśmy 140 km/h na budziku z łączną sumą prędkości ok. 200 więc nie było by co zbierać. Wyplułem wszystkie możliwe przekleństwa z prędkością karabinu maszynowego, które znam by wybrać pobocze. Najgorszy odcinek pagórkowaty między Pułtuskiem a Zegrzem na podwójnej ciągłej. 2 metry na mijańce z naprzeciwka Dobrze, że długimi dawał sygnały Mesio, że się nie wyrobi. Ufff... Dochodzę do siebie i witam wśród żywych :) Blisko, bliziuteńko było.
Tak się zagotowałem, że szyby zaparowały mimo włączonej klimy.
Pozdrawiam serdecznie :)

Re: Ale bym miał dzwona na czołowym jako pasażer...

MaryLou
Strach jezdzic po polskich drogach...My odstawilismy samochod...Po cholere ginac na drodze...Nie ma przyjemniejszych miejsc?:) czarny humor? wcale nie.  Sputniku,nie prowadz ryzykownego zycia. Nie wyjezdzaj na polskie drogi.  W razie czego..wspomne Cie czule...wole jednak nie.....Poki co,ochłon i sie wyspij...https://www.youtube.com/watch?v=e4E9yrGczbk

Re: Ale bym miał dzwona na czołowym jako pasażer...

Sputnik
Dziś w nocy w okolicach Szczytna był drapieżnik :) Na betonie, którego wylałem to zostawił ślady i to był w moje ocenie wilk albo właśnie niedźwiedź :) Pazury były na 5 cm! Temperowałem dziś kierowcę by nie przekraczał dopuszczalnej prędkości. Fotograf by nie pstrkał. Poniosło gościa jednego z drugim. Nim wystartowaliśmy to zgłaszałem kierującemu, że brak kompletnego oświetlenia a to jest ważne bo trudno ustalić perspektywę prze wyprzedzaniu. Nie przytoczę słów, których użyłem. Mniejsza o to! Ważne, 0że żyjemy. Dzięki za troskę ❤️

Muzyczka! https://youtu.be/b4Bj7Zb-YD4

Re: Ale bym miał dzwona na czołowym jako pasażer...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Trochę mi przykro, że Nikt nie zareagował prócz Mary.

Każdy chce się czuć potrzebny

To już nawet nie chodzi o to by ze mnie był zimny worek ale o doświadczenie. Zainteresowanie sytuacją.

Nie chodzi mi o użalanie się nad sobą l
nic się nie stało z perspektywy Kogoś z zewnątrz.

Dla mnie się stało ponieważ nie byłem kierującym i nie miałem wpływu na sytuację.

Grunt, że nic się nie stało ale wybrał bym rów niż czołowe.

Dobra!

Dość ględzenia 😋

Muzyczka! Prawidłowo osadzona by Marcin nie zarzucił, że nie potrafię pod wpływem załączyć... 🤯

Re: Ale bym miał dzwona na czołowym jako pasażer...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Staruszkowie do mnie zatelefonowali 🤯

Dwa razy miałem kostuchę w oczach.

Jako kierowca depłem po heblach, że absy z trakcją ze 170 km/h na prawie zero bo mi traktor i karetka wyjechała przy wyprzedzaniu trzech Tirów. Serio? Zero ryzyka.schowałem się na spokojnie.

Kostuchę widziałem pierwszy raz jako pasażer jak we mgłę wjechaliśmy z moim Tatą przy 200 na budziku w stronę Berlina.

Skwitowałem to krótko i na temat! Przesiadamy się.

Zapieprzanie na wariata nie ma sensu.

Lepiej z domciu wyjechać godzinkę wcześniej niż zaoszczęcić nawet na tankowaniu.

Chyba się starzeję 😂

A szybko jeździłem i to nie jest powód do chwały...

Tam gdzie można to można...

Re: Ale bym miał dzwona na czołowym jako pasażer...

MaryLou
Fajnie,ze sie "starzejesz"...:) ja nazwalabym to dojrzalościa i mądrością życiowa..Voila! Wybieraj!:)
Sputniku,tu malo ludzi sie udziela,wiec nie miej za zle...Nie ma rezonu na wsjo...Moze na czacie szybciej bo dziewczyny tam wrazliwe i serduszko moga ukoic dobrym slowem..:)
Mysl o rodzicach tak pędząc....Od razu zwolnisz....

Re: Ale bym miał dzwona na czołowym jako pasażer...

Sputnik
Ufff... Starzeję się i nie ma co ukrywać!!!

Prostata albo nerki się kłaniają.

Siedzę na klopie ponad kwadrans by siku zrobić.

Muszę mieć widok by uronoć kroplę 😪

Re: Ale bym miał dzwona na czołowym jako pasażer...

MaryLou
Lec do lekarza,z sikaniem to nie sa zarty...!
Znasz to: Na stare lata...na mlode lata..:))
Moze pomoze?:)
Do milego,wieczoraka fajnego,lece,kawusia stygnie..
Nie bylam na Koscielcu,juz nie dla mnie wysokie gory,ale potem z checia obejrze!Pa!
123