Anatomia propagandy

Re: Anatomia propagandy

Ryo2
Wenus napisał/a
Widziałam tylko elegantki z kolczykami, z napisem jeszcze mi się nie trafiła, czyli mleko nie dla mnie ;)
Mam szczwany plan
Otóż musiałabyś się  blizej tym kolczykom przyjrzeć. Obejdź wszystkie krowy bo może któraś ma to wytłoczone na kolczyku a wtedy będziesz mogła pić mleko od niej bez obaw :)

Re: Anatomia propagandy

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Haha tylko mleko...kawy z pokemonami jeszcze nie widziałam:))))...
Ja też nie , ale pokemony trawiaste to przyszłośc światowego rolnictwa (po wpriowadzeniu i rozwinięciu GMO) wiec wszystko przed Tobą hienko :)

Re: Anatomia propagandy

A jak mam poznać, w którym kartonie jest mleko od tej właściwej krowy? ;)

Re: Anatomia propagandy

Ryo2
Wenus napisał/a
A jak mam poznać, w którym kartonie jest mleko od tej właściwej krowy? ;)
Kartoniaste pijesz? Taak , wobec tego trzeba by obadać wszystkie kartony aż znajdziesz ten właściwy z napisem

Re: Anatomia propagandy

Wenus
Generalnie samego mleka nie pijam bo nie lubię, jedynie jako dodatek do kawy albo do koktajlów owocowych. No ale teraz to całkiem przestanę, wiesz … ta broda mnie przeraziła

Re: Anatomia propagandy

Ryo2
Aaa znaczy się boisz się że Cię nawiedzeńcy wezmą za 14letniego uchodźcę który chce skrzywdzić policjantów? No w sumie coś jest na rzeczy bo jeżeli to przez to mleko to nie pij go lepiej

Re: Anatomia propagandy

Wenus napisał/a
A jak mam poznać, w którym kartonie jest mleko od tej właściwej krowy? ;)
Trzeba przylozyc ucho do eko-kartona i jak sie uslyszy muuu to jest to!

Re: Anatomia propagandy

Wenus
Tak zrobię, już widzę minę sprzedawcy w sklepie ;)))
12345