Darku...:)

Jola
Wkleiłam tu odpowiedź do Ciebie (z Atlantydy), bo nie wiem czy nie wykasują zanim przeczytasz.

DAREK napisał/a
wychodzi z ciebie coraz wieksza chamica, zaden facet nie pozwoli sobie na takie babskie buractwo

Oj Darku, poniekąd sam się prosisz. Po co piszesz z Trollami, w tym wypadku z osobą podpisującą się teraz nickiem Walkiria.
Przecież to jakieś "wściekłe" trollisko.
Pisze dużo o tym, że źle traktujesz kobiety, ale siebie raczej nie ma na myśli.
Forma treści tego trolla z pewnością na kobietę nie wskazuje.
Czytając co "toto" pisze (styl i sposób wypowiedzi), można się szybko zorientować, że to kolejny internetowy aspirant do "Alfy i Omegi".
Widać wszystkie Trolle tak mają.

A na sam wątek z wrednymi kretynizmami administracja tego forum reaguje (i usuwa) tylko wtedy gdy jest negatywnie oceniany ktoś z Atlantydy.
Chociaż akurat Sylwia usunęła kilka paszkwilnych durnot pod Twoim adresem.

To co "toto" pisze podpisując się jako Walkiria (ale nie tylko, wiele anonimowych paszkwili jest jego/jej autorstwa) Wojtkowi (aktualnie niby admin) nie przeszkadza, ba!, uważa za dobrą zabawę i będą się tak bawić dopóki się nie znudzą, lub gdy ktoś się za Tobą wstawi, podsumowując jednocześnie tendencyjną postawę administracji i moderów, bo przecież, to takie fajne i zabawne, gdy z Ciebie "żartują" prymitywnie i chamsko prowokując.

A już szczytem oszołomstwa jest apel Illuminatusa, by Nabble namierzyło i zablokowało Ciebie, niby "Darkowego" spamera.
Jako informatyczny Tuz (z czym się czasem nawet nie kryje), Illum doskonale się orientuje (bo z tego korzysta), jak łatwo można mieć różne adresy i tym samym wywieźć administrację "w pole".
Nie pierwszy raz wykorzystuje własne "talenty" zrzucajac odpowiedzialność na kogoś kto mu podpadnie, w tym wypadku na Ciebie, a wiadomo, że jeśli nie on sam "rozmnożony", to również Cię anonimowo prowokuje.
Znane jego praktyki i taktyka, że "to nie ja, to pomówienia".

Swoją drogą ma tupet Jaśnie Oświecony Moderator Atlantydy!
http://nowa-atlantyda.2367957.n4.nabble.com/Czy-mi-si-zdaje-czy-nast-pi-a-jaka-inwazja-td81310.html

To przykre i irytujące, mam na myśli bezsilność, ale to troll, a z takim internetowym "zjawiskiem", się nie dyskutuje.
Niech sobie hejtuje skoro nie ma ciekawszego zajęcia.
To tylko bezwartościowa treść smutnego, znudzonego internetowego "wyjadacza".

Darku, moja prośba, nie pisz, nie wchodź na Atlantydę.
Sami za Tobą przyjdą na Multi, gdy przestaniesz dostarczać im "pożywnej rozrywki".
Wampistyczne wygłodzone Trolle już tak mają :), poza tym, nie raz się już o tym przekonałeś.
Ale na Multi również nie reaguj na prowokacje, tym bardziej, że wiesz kto w ten sposób się "bawi".

Tekst do Ciebie od niby Walkirii:

"Gdziekolwiek byś się nie znalazł, wyleciałbyś z hukiem za drzwi, gdybyś tak zachowywał się w stosunku do jakiejkolwiek kobiety realnie. Dlatego internet jest stał się twoim życiem.
Cieszy cię niszczenie dobrych relacji ludzi. Karmisz tym swoje ego, podczas gdy świat nie jest tutaj. I albo to zrozumiesz i zaczniesz żyć jak czlowiek, albo skończysz na dnie.
Co do pomysłu o samotności bez "chłopa" twojego pokroju, to wręcz zbawienie Boże za które się szczerze dziękuje, a nie żałuje. Martwi mnie bardziej to, że twoje pojęcie wolności i równości w traktowaniu mężczyzn i kobiet jest ci zupełnie obce.
Świat potrzebuje ludzi silnych, mądrych, prawych, porządnych - obu płci.
A to, że nie mam prącia, Darku, nie oznacza że jestem słabsza, słodsza, głupsza, gorsza... W metropolii się nie wychowaleś i to jest pewne.
I skąd pomysł, że chcę się z kimś wiązać albo, że nie jestem już związana? To moje własne wybory, a tobie mylą się dwa różne, zupełnie odmienne światy.
Zniewolenie kobiety przez mężczyznę nie jest powodem do chluby, ponieważ nie rozwija jej. A rozwój dla mnie jest nieodłączną częścią życia wraz ze szczęściem i zdrowiem w parze.
I żeby była jasność - nigdy nie należałam i nie należę do tego ścisłego grona kwok, które częstują gościa chlebem w zamian za otrzymane kamienie. Może na Multi szybciej takie znajdziesz. Zacznij od lwicy ;)"

http://nowa-atlantyda.2367957.n4.nabble.com/Sen-o-Minotaurze-td81212.html

Re: Darku...:)

Jola
Nie musiałam długo czekać na reakcję Trolla, tym razem o bohaterkim podpisie "wkurzona tymi świństwami":
:)

wkurzona tymi świństwami napisał/a
Te twoje ociekające jadem i żółcią, ohydne ataki na różnych ludzi, od lat nie robią na nikim wrażenia. Tak samo jak szczucie i podjudzanie wściekłych trolli typu Darek. To znany i nudny jak flaki teatrzyk w twoim trollicowatym wykonaniu.
Ale udawanie przyjaciółki takiej mendy, kiedy wiadomo że masz go w głębokiej pogardzie i jeszcze głębszej du.pie, podobnie jak inni, jest cholernym odczłowieczeniem. Jak ty później możesz patrzeć w lustro?

Moja odpowiedź:

Jaki szybki czas reakcji na mój post, dobre! :)

Ad. jadu i patrzenia w lustro, jak i cała twoja jadowita wypowiedź dokładnie cię określa, nic dodawać nie trzeba.
Brawa za samokrytykę Trollu!

Re: Darku...:)

Jola napisał/a
Oj Darku, poniekąd sam się prosisz. Po co piszesz z Trollami, w tym wypadku z osobą podpisującą się teraz nickiem Walkiria.
Znowu ta "porcelanowa psychika" tam wróciła?  Z tego co pamiętam to ona szuka zaczepki a gdy ją wyśmiać (i administracja nie chce jej pomóc) to się obraża i znika

Swoją drogą ciekawe kto tam się cześciej wyrejestrowywał , ona czy ptaszek

Re: Darku...:)

Ryo2 napisał/a
Jola napisał/a
[...]

Czytając wypowiedzi tej "porcelanowej psychiki", to aż trudno w ową "wysublimowaną subtelność" uwierzyć! :)

Ale z tego co pamiętam i Ty miałeś z nią/nim, tym Trollem ...przyjemność! :D

Sorki :)), witaj Krzyś o poranku! :)
ps.
Może jeszcze trochę pośpię, przez bliskość do ruchliwej ulicy zaczyna mi brakować snu, a jak wtedy zajrzę tu czy na Atlantydę, to faktycznie czas leci ...dobrze, że dziś wolne :)

Re: Darku...:)

Ryo2
[...]

Dawne dzieje Joluś :D

Zaczepiła mnie , wymieniliśmy parę postów i się biedactwo wyrejestrowało obrażone i na mnie i na Serenity też bo jej nie wsparła

Witaj witaj :)

Re: Darku...:)

Ryo2 napisał/a
Dawne dzieje Joluś :D

Zaczepiła mnie , wymieniliśmy parę postów i się biedactwo wyrejestrowało obrażone i na mnie i na Serenity też bo jej nie wsparła

Witaj witaj :)

A nie napisała coś "o otwartych na Ciebie oczach" czy o "patrzeniu w lustro"? :)
W sensie, że dopiero się na Tobie poznała itpd.;)), do mnie coś takiego skrobnęła. ..i cały czas skrobie! :)
Trollowe Biedactwo dostało po nosku po tym jak się mu (jej?) faza głupawki załaczyła i się wyrejestrowało!
Żal Trolla, ech...:)

Re: Darku...:)

Ryo2
Jola napisał/a
A nie napisała coś "o otwartych na Ciebie oczach" czy o "patrzeniu w lustro"?:)))
W sensie, że dopiero się na Tobie poznała itpd.;))), do mnie coś takiego skrobnęła. ..i cały czas skrobie :)))
Trollowe Biedactwo dostało po nosku i się wyrejestrowało! :)))
Żal Trolla, ech...:)
Być może. Skoro Tobie to napisała to niewykluczone ze innym też bo nie jest specjalnie twórcza ;)

Re: Darku...:)

Tak to jest, gdy komuś się wydaje, iż sam może perfidnie traktować innych, ale gdy pod adresem zwrotnym, to już obraza majestatu i wszelkie plagi egipskie, to mało, by dać wyraz frustracji.
Dokładnie to samo zaprezentował/a względem Darka, a potem moim :), a wcześniej Twoim ...i to pewnie nie koniec.

Próg wrażliwości ma każdy, Troll również, i ja to rozumiem, ale jakoś trudno, to przyjąć osobom, które same w obraźliwy sposób traktują rozmówców.
Potem zaskoczenie i oburzenie, że czasem dostaje coś z powrotem.
123