CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Ryo2
Oddawaliście kiedyś krew? Ja nie trochę wstyd sie przyznać ;/
W każdym bądź razie o Christiano Ronaldo mówi się róznie ale został ambasadorem Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku.  Oklaski dla tego pana :)

http://dobrewiadomosci.net.pl/25997-cristiano-ronaldo-zacheca-zeby-razem-z-nim-ratowac-zycie-i-oddawac-krew-w-bialymstoku/

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Kpt.Wojtek
Oddawalwm 3 razy.

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Mam kolegę który oddawał za każdym razem dostawał czekoladę...która ponoc...
produkuje krew na nowo...a ty wiesz chociaż jaka masz grupę?...

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Ryo2
Tiaaa i padło kłopotliwe pytanie

O ile pamiętam to BRh+  ale na 100% pewny nie jestem. Mam to gdzieś zapisane ...tylko gdzie

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Wenus
Rysiu masz taką samą grupę krwi co ja, chociaż jak się urodziłam to czynnik Rh był tak słaby, ze w wynikach było na "-" . Dopiero jak miałam za kilka lat ustalaną grupę krwi to wyszło, że jest czynnik Rh dodatni.

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Książeczka zdrowia dziecka?:))...tez mam taka grupę...czytałam ze jest jedna z...naj
rzadszych w Polsce...nomadzi i koczownicy noszą ten płyn w sobie...a Ronaldo jak...
w końcu jest czy był dawca?...

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Wenus
Najrzadziej występującą grupą jest AB, a mój stryjeczny brat ma grupę AB Rh 2+, to dopiero ewenement jest.

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Wenus napisał/a
Rysiu masz taką samą grupę krwi co ja, chociaż jak się urodziłam to czynnik Rh był tak słaby, ze w wynikach było na "-" . Dopiero jak miałam za kilka lat ustalaną grupę krwi to wyszło, że jest czynnik Rh dodatni.
Ooo no prosze , czyli nie tylko zodiak mamy ten sam :)