Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

William napisał/a
Wiesz co, ze zdumieniem czytuje to co ty wypisujesz :) jasne że jestem pionkiem może nawet mniej, Jeśli ty uważasz się za figurę to współczuję :) Ale mam swoje poglądy, swoją wiedzę o świecie myślę że wcale nie tak małą w stosunku do większości polskiego społeczeństwa :)  jak widać biegunowo odległe od twoich :) Moim zdaniem całe szczęście, WCALE SIĘ NIE MAM ZAMIARU ZMIENIAĆ DOBRZE MI Z TYM JAKI JESTEM i na tej planecie istnieje garstka osób które umieją z tym żyć :) a może nawet żywią pozytywne uczucia do mnie ( no chyba że udają ) :)))
Nie umiesz przegrywać, więc nie powinieneś grać :)))
 i to tyle Dobranoc
Z czego zrobiony jest Ślonzok?
https://www.youtube.com/watch?v=EXYIo7emE6w&list=PLrA55AaaoFQCChSOSksm0wLR0-nB0-ja5&index=87
A Niemcy dopuszczając nazistów do władzy wygrali czy przegrali?

Nie wiem, o jakim wygrywaniu i przegrywaniu zresztą prawisz, bo ja nie walczę, tylko pragnę w spokoju przedstawić własne poglądy, podzielić się newsem, i potępić niegodne zachowanie. I za to wszystko muszę wysłuchiwać historii Waszego życia!

Facebook.com/Cudzoziemiec-taki-sam-człowiek-jak-Ty-760131224006930/

Nie nadążam za Tobą i Lolą, jacyś strasznie nieogarnięci jesteście! Wrzuciłem prawdziwy, potwierdzony news o pobiciu tureckiego studenta w Polsce (sprawcom już postawiono zarzuty). Zdarzenie takie powinno być naganne i jak najbardziej godne potępienia — dla każdego normalnego człowieka, bez względu na zamiłowania polityczne (jeśli nie są one jakieś skrajne oczywiście).

Tymczasem spotykam się z Waszej strony z zarzutami, jakbym dokonał jakiegoś zamachu stanu i czynu wielce haniebnego. Ludzie, co się z Wami dzieje? Haniebne, to jest bicie przypadkowych, zagranicznych studentów!

Wy, zamiast potępić takie zachowanie, to zachowujecie się co najmniej dziwnie: opowiadacie mi historię swojego życia, historie Sląska, wspominacie o marzeniach o oderwaniu Śląska od Polski, opowiadacie o mamie i jarmarku (Lola), tak jakby to miało jakikolwiek związek i usprawiedliwiało bicie przypadkowych studentów.

Żądam, żebyście wrócili do rzeczywistości i wylądowali wreszcie na ziemi! W przeciwnym razie poinformuję media lewicowe, prawicowe i nawet Ojca Rydzyka, że spotkałem na forum UFO!

PS. Kto by przepuszczał, że zwykły news, może wywołać w Was tyle gniewu i emocji...

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

dziewczyna z perłami
To konkretne wydarzenie dotyczy reakcji na krzywdę ludzką. I tylko tyle.
Nie dotyczy przyjmowania uchodźców i nie dotyczy rezygnacji z przynależności narodowej. Kiedy pobudza tak skrajne emocje nie dotyczy tematu, a poglądów, które się rozlały na całość życia.

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

dziewczyna z perłami
Lolitka nie ma poczucia humoru, to zimny strateg. Dlatego nie biorę tego, co pisze ani z przymrużeniem oka ani emocjonalnie.  Ona będzie walczyła "na śmierć i życie".

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

dziewczyna z perłami
No ale...pieniactwo  to też cecha narodowa. Wróg zewnętrzny uchroni nas przed sąsiedzkimi najazdami.

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

William
Płacz , BEEEEEE ŁĘĘĘEEEEEEE płacz sobie Towarzyszu :))))
Co do kredek możesz spróbować ja lubię rysować, nie na ulicach ani chodnikach, polecam pastele suche na traumę po przegranej w sam raz :)