Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

Biegnij Lola biegnij napisał/a
Na sopockim molo ćpun jakich wielu w każdym kraju pod wpływem środków wjechał w ludzi,  na jarmarku w Berlinie Islamski żołnierz w ramach świetej wojny  wjechał w ludzi.  Taka różnica.
Terroryzm w Berlinie, nie jest wystarczającym powodem, żeby bić zagranicznych studentów w Warszawie.

Terroryzm w Berlinie czy Francji, nie jest powodem, żeby gnoić wszystkich uchodźców.

Należy walczyć z terroryzmem, a nie Bogu winnymi obcokrajowcami.

Nie jesteśmy przecież nazistami, którzy w 1938 roku wykorzystali zamach, aby zemścić się na wszystkich Żydach (Noc kryształowa; chodzi o zamach w Paryżu na wysokiego urzędnika ambasady Rzeszy, Ernsta Eduarda vom Ratha. Sprawcą zamachu był 17. letni Herszel Grynszpan, Żyd. (...), Mówi się, że młody Herszel chciał się zemścić na deportacji jego rodziców do Polski).

Niemcy wykorzystali ten zamach do antysemickiej propagandy.

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

Biegnij Lola biegnij
Pobicie obcokrajowca w Warszawie nie jest wystarczającym powodem, żeby wjeżdżać ciężarówką w tłum niewinnych ludzi w Berlinie
Pobicie obcokrajowca w Warszawie nie jest  wystarczającym powodem żeby wjeżdżać ciężarówka w tłum ludzi w Nicei
Pobicie obcokrajowca w Warszawie nie jest wystarczającym powodem,  żeby zrobić zamach w klubie Bataclan w Paryżu, obcinać mężczyznom jądra i wkładać do gardeł, obcinać głowy , wydłubywać oczy, okaleczać ciała.
Pobicie obcokrajowca w Warszawie nie jest wystarczającym powodem, żeby gwałcić i molestować kobiety Kolonii
Pobicie obcokrajowca w Warszawie nie jest wystarczającym powodem, żeby wprowadzać prawo szariatu w Niemczech i Szwecji
Pobicie obcokrajowca w Warszawie nie jest wystarczającym powodem, żeby zezwolić na  tolerowanie małżeństw dorosłych mężczyzn z małoletnimi dziewczynkami zawartymi w krajach arabskich w Niemczech
Itd.  Nie chce mi się tego wszystkiego  wymieniać,  a jest tego od groma

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

William
BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZDDDDDDDDDDDDDUUUUUUURRRRRRYYYYYY
czyli Bzdury i marne PROWOKACJE :)

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

William
Na SZCZĘŚCIE WIĘKSZOŚĆ NASZEGO SPOŁECZEŃSTWA NIE DAŁA SIĘ OGŁUPIĆ PROPAGANDYSTOM SOROSZA takim JAK SZUWAR i bardzo mnie to cieszy. Twoja komusza ideologia SPLAJTOWAŁA i DOPROWADZIŁA DO ROZŁAMU EU  zobaczymy czy całkowitego po wyborach w Holandii i Francji  :) A teraz PŁAKEJ SYNKU DALEJ PŁAKEJ  :)))

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
[...]

Teraz, to już strasznie oderwałaś się od rzeczywistości i popłynęłaś z tym komentarzem, mam nadzieję, że ktoś Cię wyłowi z wody i uratuje

Kompletnie wszytko Ci się pomieszało z tej nienawiści. To raczej bicie niewinnych, zagranicznych studentów jest po części wynikiem zamachów terrorystycznych, które tak działają na niektórych Polaków, że chcą się mścić na wszystkich obcokrajowcach (obojętnie czy winnych, czy niewinnych).

Z drugiej strony, gdy obserwuję Internet w ciągu wielu lat, to terroryzm, uchodźcy, to tylko pretekst, żeby dać upust swoim ksenofobicznym i rasistowskim przekonaniom. Przecież, gdy nie było uchodźców, to cały Internet jeździł po Żydach i Cyganach. Teraz środowiska skrajnie prawicowe mają nowego kozła ofiarnego — uchodźcę.

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

Biegnij Lola biegnij
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez William
A do kogo piszesz to William? do mnie?

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez William
William napisał/a
BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZDDDDDDDDDDDDDUUUUUUURRRRRRYYYYYY
czyli Bzdury i marne PROWOKACJE :)
 Cieszę się, że macie tylko takie argumenty, które są najzwyklejszym w świecie bełkotem. A ilość wielkich liter, które wstawiacie w komentarzach, tylko potwierdza waszą bezsilność i po prostu ludzką głupotę

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

Biegnij Lola biegnij
No tak!  hordy islamskich radykalistów przybyły do Eurpy , bo w Warszwie pobili arabskiego studenta DDDD.  Szuwar, ty musisz się bardziej starać, żeby te debilizmy wtłaczać  do głów nawet zalegającym przed telewizorem 24 nadobę ignorantom, którzy śledzą TVN. Nawet oni już w to nie wierzą DDDD
123456