Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

Biegnij Lola biegnij
Wielokulturowosc sie sprawdza, kiedy przbysze respektują i  stosuja się do praw obowiazujacych w danym państwie, kiedy potrafią sie zintegrować i promują swoja kulturę w kulturalny sposób, a nie kiedy narzucaja własne prawa, bo to juz nie jest wielokulturowośc tylko podbój.

http://pikio.pl/wojna-w-malmo-albo-interweniuje-wojsko-albo-miasto-upadnie-foto-video/#

https://www.facebook.com/OurEyeOnIslam/videos/1842362132696368/?pnref=story

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

W Polsce 95% przestępstw dokonywana jest przez Polaków — Katolików.

Wypowiedźi internautów, którzy  byli w Malmo:

silver_spike: "Byłem w 2016 w Malmo, co roku jestem w Sztokholmie i Szwecji ostatnio, i w centrach jest spokojnie i nic nie widac. Z rozmów z ludźmi to gorzej jest właśnie poza centrum. W Sztokholmie turysta moze ani razu nikogo innego niż biały nie spotkać, chyba, ze w sklepie za kasa. Pamietajmy, ze kawałek "za mostem" jest Kopenhaga i gdyby było tak złe bogaci Szwedzi z Malmo szybko by sie przenieśli. Chociaż oczywiście problem jest i musza znaleźć rozwiazanie."

----------------------

Chce_Tu_Zostac: "W Malmo jest źle, ale wydaje mi się, że ostatnimi czasy ta nagonka trochę za daleko zaszła. Po tyg informacja można twierdzić, że tam zrobił się drugi Meksyk, a tak nie jest. Są strzelaniny są podpalenia ale to się w wybranych dzielnicach które są typowo muzułmańskie. Tam da się jeszcze żyć, chociaż rodzinie która tam mam radzę powoli myśleć o powrocie. Ludzie tam mieszkający nie odczuwają tego tak jak my czytający tylko artykuły jak tam jest źle. To WsYstko co się tan dzieje zaczęło się ok 15 lat temu i stopniowo się rozszerza"

-----------------------

silver_spike: "bywam tam regularnie pare razy do roku fakt ze jest bardzo "kolorowo" ale to co jest tutaj napisane to przesada. Żeby nie było ja jestem totalnie przeciwny imigrantom"

----------------------

 Saldi07:"Dzisiaj rozmawialem na ten temat z kolega z pracy. Byl w Listopadzie w Malmö na 3 tygodnie i mowil ze nic z tych rzeczy ktore sa o Malmö mowione nie widzial. Ciapatych jest sporo ale nie strzelali do siebie, nie rzucali granatami i nie bylo wojny na licach. Moze nie jest tam az tak zle?"

----------------------

MaxwellStB: "Byłem w Malmoe na koncercie cztery lata temu. I tak na oko jakieś 80% ludzi na ulicach to byli kolorowi. Sprzedawcy i obsługa w sklepach 100%, więc nie jest też tak że wszyscy nic nie robią, no ale biali to tam mniejszość."

----------------------

Źródło komentarzy: http://www.wykop.pl/link/3571799/strzelaniny-gangi-kroluje-meczet-w-malmo-nigdy-nie-bylo-tak-zle/

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

Biegnij Lola biegnij
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Moja mama, która jest tolerancyjna, jak chyba nikt inny na świecie, która potrafi wybaczyć najgorsze świństwo, jakie ktoś jej uczynił, która tak, jak szuwar nie widzi zagrożenia ze strony Islamu, ale niewinnych emigrantów , której nie dało sie przetłumaczyć, że Europa jest w stanie wojny, uprosiła mnie, żeby zabrać swoje wnuki, a moje dzieci na świąteczny jarmark do Berlina. I pojechały!!!! Dzisiaj już trochę inaczej "do mnie rozmawia"!

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

Biegnij Lola biegnij
Dobra szuwar, szkoda mojego cennego czasu na ciebie. Liczę, że zachowasz sie honorowo i zamkniesz to forum 1 marca.

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisał/a
[...]
Berlin, podobnie jak Nowy York, już przed wojną był miastem otwartym i wielokulturowym (zanim do władzy doszli naziści).

backpakuje.pl/berlin-zalety-miasto-idealne-zycia

backpakuje.pl/berlin-zalety-miasto-idealne-zycia

backpakuje.pl/berlin-zalety-miasto-idealne-zycia

Nie można mieć do Twojej mamy pretensji, że doznała szoku, stykając się wielokulturowością i otwartością Berlina, bo przecież podobnie jak Ty i wielu Polaków wychowała się w PRL-owskim, kulturowym monolicie. Po tylu latach kulturowej izolatki, wielu Polaków jest niestety w szoku, widząc taką różnorodność!

Dlaczego Berlin jest miastem idealnym do życia? <<--

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

Biegnij Lola biegnij
Bardzo jej sie podobała róznorodność a najbardziej, kiedy różnorodne osoby odbijały sie od ciężarówki.

[...]

To pewnie podobnie jak Polakom na sopockim molo, którzy odbijali się od samochodu prowadzonego przez naszego rodaka. Tylko czy to jest powód, żeby skreślać sopockie molo?

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

Biegnij Lola biegnij
Na sopockim molo ćpun jakich wielu w każdym kraju pod wpływem środków wjechał w ludzi,  na jarmarku w Berlinie Islamski żołnierz w ramach świetej wojny  wjechał w ludzi.  Taka różnica.
123456