Ciekawostki...

Re: Ciekawostki...

MaryLou
A bo lubie te warownie:)
Mało słuchałam przewodnika...
A własciwie to wcale...Chyba musze obejrzec te ciekawostki..:)

Re: Ciekawostki...

Sputnik
Dawaj śmiało :)

Re: Ciekawostki...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Nogat!!! Skąd Noteć??? Dobry byłem z geografii ale żeby takie byki?! :)

Re: Ciekawostki...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Załoga lotu ATG2236 / F52236 z Lipska do Nur-Sułtan, niecałą godzinę po starcie z Lipska, z powodu usterki instalacji utrzymującej ciśnienie w samolocie, zmuszona była zawrócić. W rejonie Gdańska samolot Boeing 747-409 (BDSF) wykonał nawrót i rozpoczął zniżanie. Niezbędne okazało się zrzucenie nadmiaru paliwa.

Re: Ciekawostki...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Przełęcz Diatłowa.

Moim skromnym zdaniem to jest najrzetelniejsze wyjaśnienie sprawy.

Spokojnie... To tylko 3 godzinki :)

Re: Ciekawostki...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
W sumie w komendzie Go-Around czyt. OCHODZIMY NA DRUGI KRĄG! Nie ma nic nadzwyczajnego :) Przeżyłem kilkadziesiąt odejść z różnych powodów.

-Wiatr /crosswind/ nie jest dyskwalifikacą do podejścia nawet przy 100 km/h (to decyzja Kapitana).

W mojej ocenie najgorsze są porywy stępujące 30/ 60 knots...

W weekend byłem tylko na Okęciu z radyjkiem i co piąta maszyna odchodziła na drugi przy 31 węzłach...

Na Schiphol w Holandii tak to wyglądało...

Re: Ciekawostki...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Kołobrzeg 1945

Re: Ciekawostki...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Ciekawe podejście...

12345