Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Ryo2
hiena napisał/a
Przypomniało mi się...ten film był dobry ale mam go po angielsku...chyba ze jest gdzieś polska wersja?...
Na cda i to nawet nie w premium. Wystarczy w wyszukiwarkę wklepać -
cda Zbrodnia / A Crime (2006) Lektor

;)

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Jola napisał/a
Łał, myślałam, że fantastyka z rodzaju "Labirynt Fauna" :)), ale Avatar, jak najbardziej, "Valerian i...", zerknę w fabułę, a odnośnie absurdalnego humoru, to różnie z tym gatunkiem, ale zajrzałam w Kosmicznego towarzysza i się uśmiałam, choć niekoniecznie mój typ.
Swego czasu chętnie oglądałam "But Manitu", i "Kosmiczne jaja" ;)))
Kosmiczne jaja widziałem , natomiast But jest w planach :D

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Chyba tak to się nazywało...ty to wiesz wszystko;)...a oglądałeś?...to taki mroczny film...

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

A może coś z podobnych klimatów, choć to trudne w sumie utrafić...
The Cider House Rules - Trailer na podst powieści "Regulamin tłoczni win" John Irving

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

hiena
Wiem co to za film ale nie oglądnęłam do końca...zbrodnia jest trochę inna...

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Chyba tak to się nazywało...ty to wiesz wszystko;)...a oglądałeś?...to taki mroczny film...
Ojj tam zaraz wszystko :D    Po prostu jak coś chcę znaleźć to czesto to znajduję ;))
Nie oglądałem Hienko ale skoro polecasz to looknę ;)

[...]

Szukaj albo po reżyserze (Lasse Hallström)  albo po pisarzu czyli ekranizacji innych ksiązek Irvinga.  Przynajmniej ja bym tak robił na Twym miejscu :)

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Jutro chyba obejrzę "Klatka dla ptaków", niezła obsada!
Zważywszy na fabułę myślałam, że to jakaś nowsza produkcja, ale nie ważne :)))
http://m.filmweb.pl/film/Klatka+dla+ptak%C3%B3w-1996-6775
12345