Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Anna.
Ja oglądam np...wywiady z muzykami którzy mnie interesują...to nie są wywiady tylko o muzyce...filmy muszę pomyśleć...do kina nie chodzę bo nie leci nic co by mnie interesowało...

Cześć Hieno ;-), szału w kinach może i nie ma, ale czasem... 8 była premiera filmu "Zimna wojna", wart obejrzenia, serdecznie polecam, może u Ciebie jeszcze grają. Nie jest przereklamowany, nagrody zasłużone, no i cukru tam brak...skuś się.
Dobrego dnia :-).

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Proszę bardzo :-), jeśli mój gust przypadnie do gustu Twojemu, to coś tam jeszcze pomyślę  ;-), a "Mustang" nie jest bajką, bajek już nie oglądam  ;-).
Jeśli chodzi o "Locke", to w trakcie filmu zakochałam się w tym panu... :-). Jest też świetny film, z nim w rolach głównych "Legend", polecam.
Miłego dnia.

Widać za dużo swego czasu bajek oglądałam, bo odrazu tak mi się skojarzyło:)))
Po południu zerknę i uporządkuję wszystkie proponowane i dam znać.
Miłego dnia Anno! :)

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Hej Anna:)...słyszałam o tym filmie...jak był ten festiwal w Cannes zrobił tam furorę...
I miał szanse na złota palmę...ale dostał inny ostatecznie...ogladne...może w kinie... jeszcze się uda?...jak nie to gdzie indziej;)...

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Wklep w wyszukiwarkę: Ink [Napisy PL] '09 - wideo w cda.pl

Na cda jest kilka kopii tego filmu (z czego jedna badziewna). Ta z apostrofem w nazwie jest ok ;)
Filmik jest z gatunku duchowo-magicznych i biorąc pod uwagę nasze pogawdki rozliczne to myslę że Ci sie spodoba :)

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Mówi się, że bomby i ordery nie trafiają w tych, co trzeba ;-), tu się to nie sprawdziło :-), od czasu "Wołynia" nic mnie tak w fotel kinowy nie wcisnęło...i cieszyłam się, że tak mało osób było na seansie, każdy mógł przeżywać po swojemu, bez zakłócania odbioru innym.

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Madziunia
Ostatnio wciągnął mnie taki eksperyment emocjonalny pt; "EX na plaży". Niesamowite widowisko. Oczywiście jeszcze wcześniej wciągnęły mnie "Kuchenne rewolucje" i przyznam, że tu mam uczucia strasznie mieszane. Natomiast "sex kuchnia" to całkowity brak proporcji do gotowania dla dwóch osób i zaczynam wątpić czy ta Pani ma jakiekolwiek pojęcie o gotowaniu, zwłaszcza dla dwóch osób. I jak to fajnie popatrzeć na ludzi, którzy chcą być przede wszystkim fajni...

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

da®®io
jest jeszcze takie reality show w którym Adam i Ewa krzątają się całkiem nago po swoim " rajskim gospodarstwie "
12345