Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Ryo2
Jeżeli obejrzysz Jolcia to napisz czy Ci sie spodobało  , ja się na tym popłakałem ze smiechu :D

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Jola
Ryo2 napisał/a
Jeżeli obejrzysz Jolcia to napisz czy Ci sie spodobało  , ja się na tym popłakałem ze smiechu :D

Oki ha ha dam znać!  :)))

Póki co znalazłam "Świat według Garpa"!
Przedstawia się interesująco.
http://m.filmweb.pl/film/%C5%9Awiat+wed%C5%82ug+Garpa-1982-12103

Jutro uporządkuje tytuły, dzięki za sugestie Krzyś!  :)

ps.
"But Manitou" jest rewelacyjny! :DD

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Jola
Póki co dziękuję wszystkim, jakby się Wam jeszcze jakiś film przypomniał bardzo proszę o tytuł.

Dobrej nocki! :)

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Luknij...ja tez sobie lukne bo nie widziałam całkiem od początku...

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Widzialam but manitu ale to komedia:))...ja wole takie mniej śmieszne...ave...

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Jola napisał/a
Póki co dziękuję wszystkim, jakby się Wam jeszcze jakiś film przypomniał bardzo proszę o tytuł.

Dobrej nocki! :)
Don.
Bollywood ale nie romasidło.  Wpływowy bandzior został aresztowany a na jego miejsce policja podstawia sobowtóra majacego za zadanie rozpracowanie mafii od środka.  Tłuczek , strzelanka , ciekawa fabuła, aktor wzbudzający ekspolzję pisków u fanek (a ma ich od groma :D) , gra tam też była miss świata , no i bardzo fajna muzyka ;)

Evil Dead ale tylko cz 2 i 3. Jedynka ma zupełnie inny klimat i jest taka sobie. Stare komediohorrory (dwójka jeszcze starała sie udawać horror) z Brucem Campbellem.  Niedawno nakręcono ciąg dalszy w formie serialu :)

A tu jedna z piosenek z Dona którą kiedyś wrzucałem na Marsie . Jest z polskimi napisami a tekst ma świetny :D

But obejrzę skoro tak zachwalasz ;)))

Dobranoc :)

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Luknij...ja tez sobie lukne bo nie widziałam całkiem od początku...
Mhmm jasne , ale po fazie grp mundialu.  Narazie 3 mecze dziennie wystarczą a na filmy będzie czas gdy się 1/8 finałów zacznie ;)

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Anna.
Dziękuję Anno! :)
Z tych tytułów znam tylko "Mustang":))), o ile chodzi o bajkę! :)

Proszę bardzo :-), jeśli mój gust przypadnie do gustu Twojemu, to coś tam jeszcze pomyślę  ;-), a "Mustang" nie jest bajką, bajek już nie oglądam  ;-).
Jeśli chodzi o "Locke", to w trakcie filmu zakochałam się w tym panu... :-). Jest też świetny film, z nim w rolach głównych "Legend", polecam.
Miłego dnia.
12345