Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Jola
Ryo2 napisał/a
Fantastykę też lubisz? ;)

Tak, choć kiedyś niespecjalnie przepadałam za tym gatunkiem. U mnie z wyborem filmu podobnie jak z książką, musi zainteresować. Przekonałam się, że gatunek to sprawa drugorzędna, czasem mam ochotę na kryminał, innym razem psychologiczny, biografię, dokument czy komedię itpd.
Horrory nie bardzo, chyba, że takie w podtekście z Szatanem, ale wampirki i wilkołaki to nie! :)))

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Ryo2
"Valerian i miasto tysiaca planet"  było nawet fajne  , "Avatar" był świetny  , no i to co tu kiedyś na osobnym wątku wrzucałem. Całość jest na YT tu masz początek (tylko jeśli lubisz dość absurdalny humor) ;)

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Przypomniało mi się...ten film był dobry ale mam go po angielsku...chyba ze jest gdzieś polska wersja?...

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Jola
hiena napisał/a
Przypomniało mi się...ten film był dobry ale mam go po angielsku...chyba ze jest gdzieś polska wersja?...

Jaki tytuł Hienko?

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

hiena
Oryginał nazywa się „a crime”...podam ci link i sprawdzisz czy znasz...to cały film...
https://m.youtube.com/watch?v=dk0jODqMzls

[...]

Łał, myślałam, że fantastyka z rodzaju "Labirynt Fauna" :)), ale Avatar, jak najbardziej, "Valerian i...", zerknę w fabułę, a odnośnie absurdalnego humoru, to różnie z tym gatunkiem, ale zajrzałam w Kosmicznego towarzysza i się uśmiałam, choć niekoniecznie mój typ.
Swego czasu chętnie oglądałam "But Manitu", i "Kosmiczne jaja" ;)))

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Oryginał nazywa się „a crime”...podam ci link i sprawdzisz czy znasz...to cały film...
https://m.youtube.com/watch?v=dk0jODqMzls

Nie, nie oglądałam.

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Anna. napisał/a
"Locke"
"Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie"
"Mustang"
"Przechowalnia numer 12"
"Pogorzelisko"
"Polowanie"
"Punkt zwrotny"
"Druga szansa"
"Dora, czyli seksualne neurozy naszych rodziców"

Ten oglądałam :)
12345