Co tutaj tak cicho?:)

Re: Co tutaj tak cicho?:)

Ryo2
Okidoki , poszperam jeszcze ;))

Re: Co tutaj tak cicho?:)

kruczoczarna.
Wiem. Sama też coś poszukam ale dopiero  w weekend.

Re: Co tutaj tak cicho?:)

Ryo2

;)

Re: Co tutaj tak cicho?:)

kruczoczarna.
Poszperaj sama też coś poszukam bom jakaś nijaka bez awka.
Mało osób jest na forum zawsze tak jest?
Będę uciekała ,dobrze że weekend tuż ,tuż.

Re: Co tutaj tak cicho?:)

kruczoczarna.
Wiesz ja mam nick kruczoczarna nie szatynka,ruda,kasztanowa czy blond hahaha..

Re: Co tutaj tak cicho?:)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Cóż , tu jest dosyć kameralnie. A jeszcze mamy sezon urlopowy. No i przyznam że może byłoby ruchliwiej ale wywalam anonimy piszące tu np o "włosach łonowych" .
Teraz jeszcze Wenus wyjeżdża , ja pewnie też ale może za to Jolcia wróci więc jakoś to będzie :)

Re: Co tutaj tak cicho?:)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
kruczoczarna. napisał/a
Wiesz ja mam nick kruczoczarna nie szatynka,ruda,kasztanowa czy blond hahaha..
Mhmm ale dziewczyna jest ładna i tym sie kierowałem ale oki , poszperam za kruczo czarnymi ;))